Cél a tökéletes kontúrkövetés
Az elektromos borotvák másfél milliárd forint körüli piacán a fő elvárás a kényelem. A hazai vásárlók ezért aztán a vezeték nélkül is működtethető modelleket részesítik előnyben.– A teljes eladásokból csak 30 százalék jut a kizárólag vezetékkel használható készülékeknek – állapítja meg Szöllősy Ágnes, a PhilipsDAP Hungary marketingmenedzsere. – Az eladások 55-60 százalékára a szakkereskedésekben kerül sor, a fennmaradó rész pedig a hipermarketeké.
Az elektromos borotvák fejlesztése során a cél a kényelmes és igazán alapos borotválkozás, még az olyan nehezen hozzáférhető helyeken is, mint a nyak környéke. Így a kényelem mellett a termékfejlesztés másik fő iránya a tökéletes kontúrkövetés.
A Philips életkortól és jövedelemkategóriáktól függően, de minden borotválkozó férfiembernek tud az igényeinek megfelelő borotvát ajánlani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
eNet: már 6,2 millióan használnak okostelefont Magyarországon
Magyarországon már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan…
Tovább olvasom >Harminc éves a Magyar Gabonaszövetség
Befejeződtek a tavaszi mezőgazdasági munkálatok, bizakodásra ad okot, hogy a…
Tovább olvasom >Romlott a fogyasztók hangulata az Egyesült Államokban májusban
Az Egyesült Államokban az előzetesen közölt adatoknál is jelentősebben romlott…
Tovább olvasom >