Cél a piacvezető pozíció
Sóskuti György lett a Tcibo Budapest Kft. új kereskedelmi igazgatója.
– Több mint 12 éve dolgozom értékesítési területen, végigjártam az összes létező lépcsőfokot – beszél szakmai múltjáról Sóskuti György. – A Nestlé Hungária Kft.-nél kezdtem pályafutásomat területi képviselőként Egerben. Több mint 5 évig voltam északkelet-magyarországi területi vezető, majd 2001–2004. között több termékcsoportban dolgozam Key Account menedzserként, a cereáliáktól kezdve, a konyhai termékeken, az édességen át, a bébiételekig és -italokig. 2004-től az instant italok kategóriájának voltam a Sales menedzsere.
Az új pozíció komoly kihívás, mondja. Szeretné kamatoztatni megszerzett szakmai tapasztalatait és ötvözni azokat a Tchibo vállalati kultúrájával. Fő feladata, hogy hatékony, célorientált kereskedelmi csapatot építsen. Ez a cél pedig nem más, mint a stabil piacvezető pozíció megszerzése, és növekedés minden szegmensben.
– Kizárólag pozitív élményekben volt részem idáig – beszél első benyomásairól a kereskedelmi igazgató. – Rendkívül nyitott, barátságos munkahelyi légkör társul az egyébként professzionális munkavégzés mellé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >