Cél a piacvezető pozíció
Sóskuti György lett a Tcibo Budapest Kft. új kereskedelmi igazgatója.
– Több mint 12 éve dolgozom értékesítési területen, végigjártam az összes létező lépcsőfokot – beszél szakmai múltjáról Sóskuti György. – A Nestlé Hungária Kft.-nél kezdtem pályafutásomat területi képviselőként Egerben. Több mint 5 évig voltam északkelet-magyarországi területi vezető, majd 2001–2004. között több termékcsoportban dolgozam Key Account menedzserként, a cereáliáktól kezdve, a konyhai termékeken, az édességen át, a bébiételekig és -italokig. 2004-től az instant italok kategóriájának voltam a Sales menedzsere.
Az új pozíció komoly kihívás, mondja. Szeretné kamatoztatni megszerzett szakmai tapasztalatait és ötvözni azokat a Tchibo vállalati kultúrájával. Fő feladata, hogy hatékony, célorientált kereskedelmi csapatot építsen. Ez a cél pedig nem más, mint a stabil piacvezető pozíció megszerzése, és növekedés minden szegmensben.
– Kizárólag pozitív élményekben volt részem idáig – beszél első benyomásairól a kereskedelmi igazgató. – Rendkívül nyitott, barátságos munkahelyi légkör társul az egyébként professzionális munkavégzés mellé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >Boxutcává alakítja Budapestet a Mastercard és a McLaren Formula 1 Team
A Mastercard új lendülettel tér vissza a motorsport világába: a…
Tovább olvasom >Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >