Cégér: ismét kiírták a boroscímke-tervező pályázatot
Harmadik alkalommal írták ki a Cégér – Jó bornak tervezz címkét! boroscímke- és arculattervezési pályázatot, melynek célja a fiatal grafikusművészek és borászok egymásra találásának elősegítése.
A Forum Hungaricum Közhasznú Nonprofit Kft. által kiírt pályázat a fiatal magyar borászok termékeinek vizuális megjelenését és eladhatóságát kívánja javítani. A kiválasztott tíz fiatal grafikus tíz fiatal borász egy-egy borának vagy borcsaládjának tervez arculatot – közölte az MTI-vel a társszervező Hybridart.
Az első fordulóban valamennyi pályázónak Figula Mihály Sóskút 2013 Olaszrizling Dűlőválogatás nevű borához kell címketervet készítenie. Egy pályázó több címketervvel is pályázhat, a leadási határidő február 24.
A beérkezett munkákat a neves borászok, gasztronómusok, grafikusok és dizájnszakemberek – Auth Attila, Balla Dóra, Benkő Zoltán, Bogányi Gergely, Csetvei Krisztina, Figula Mihály, Ipacs Géza, Lelkes László, Németh Ágnes, Rókusfalvy Pál és Tálos Attila – bírálják el március 2-ig. Az általuk kiválasztott tíz pályázó vehet részt a második fordulóban, melynek keretében tíz borász csatlakozik a programhoz.
A pályázatban résztvevő grafikusok vállalják, hogy részt vesznek a kiíró által szervezett, díjtalan bortréningen, majd nyilvános sajtóesemény keretében minden pályázó mellé kisorsolnak egy borászt. A második forduló során a pályázó feladata a neki sorsolt borász által meghatározott bor címkéjének megalkotása.
A nyilvános eredményhirdetést április 10-én tartják; az első helyezett bruttó egymillió, a második bruttó 300 ezer, míg a közönségdíjas bruttó 250 ezer forintban részesül. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >