Cégér: ismét kiírták a boroscímke-tervező pályázatot
Harmadik alkalommal írták ki a Cégér – Jó bornak tervezz címkét! boroscímke- és arculattervezési pályázatot, melynek célja a fiatal grafikusművészek és borászok egymásra találásának elősegítése.
A Forum Hungaricum Közhasznú Nonprofit Kft. által kiírt pályázat a fiatal magyar borászok termékeinek vizuális megjelenését és eladhatóságát kívánja javítani. A kiválasztott tíz fiatal grafikus tíz fiatal borász egy-egy borának vagy borcsaládjának tervez arculatot – közölte az MTI-vel a társszervező Hybridart.
Az első fordulóban valamennyi pályázónak Figula Mihály Sóskút 2013 Olaszrizling Dűlőválogatás nevű borához kell címketervet készítenie. Egy pályázó több címketervvel is pályázhat, a leadási határidő február 24.
A beérkezett munkákat a neves borászok, gasztronómusok, grafikusok és dizájnszakemberek – Auth Attila, Balla Dóra, Benkő Zoltán, Bogányi Gergely, Csetvei Krisztina, Figula Mihály, Ipacs Géza, Lelkes László, Németh Ágnes, Rókusfalvy Pál és Tálos Attila – bírálják el március 2-ig. Az általuk kiválasztott tíz pályázó vehet részt a második fordulóban, melynek keretében tíz borász csatlakozik a programhoz.
A pályázatban résztvevő grafikusok vállalják, hogy részt vesznek a kiíró által szervezett, díjtalan bortréningen, majd nyilvános sajtóesemény keretében minden pályázó mellé kisorsolnak egy borászt. A második forduló során a pályázó feladata a neki sorsolt borász által meghatározott bor címkéjének megalkotása.
A nyilvános eredményhirdetést április 10-én tartják; az első helyezett bruttó egymillió, a második bruttó 300 ezer, míg a közönségdíjas bruttó 250 ezer forintban részesül. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >