CBA: nő az ásványvíz iránti kereslet
A kánikulában a CBA üzletlánc egységeiben is sokkal több ásványvizet értékesítenek, mint egy átlagos nyári napon, ami érzékelhető a bevétel növekedésén is, nagy emelkedésről azonban nem lehet beszámolni, mivel az ásványvizek nem tartoznak a legdrágább áruféleségek közé – mondta Fodor Attila, a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója az M1 aktuális csatornának.
Míg normál időszakban megközelítőleg napi 500 palack vizet értékesítenek a CBA egy-egy egységében, csütörtökön több olyan üzlet is volt, ahol a forgalom elérte a 2500 palackot. Hozzátette, a világbajnokság idején a környékbeli üzletekben még jelentősebb mértékben bővült a forgalom.
Kitért arra is, hogy a fogyasztási szokások jelentősen változtak, míg évekkel ezelőtt a szénsavasokból fogyott a legtöbb, most már a mentes vizeket favorizálják a legtöbben.
Az üzletláncnál jelentős raktárkészlettel készültek a nyárra, ezért, bár egyes gyártók a megrendelt mennyiséget csak részben, vagy késedelemmel tudják szállítani, a vevőknek nem kell attól tartaniuk, hogy üres ásványvizes polcokkal találkoznak a boltokban – mondta az igazgató.
Beszámolt arról is, hogy nemcsak vízből, hanem más termékekből is több fogy a forró napokon, a fagylaltok iránti kereslet mintegy 70 százalékkal, a sörök iránti 40 százalékkal, az üdítők iránti pedig 35 százalékkal haladja meg egy átlagos hőmérsékletű nyári napét. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >