CBA: nő az ásványvíz iránti kereslet
A kánikulában a CBA üzletlánc egységeiben is sokkal több ásványvizet értékesítenek, mint egy átlagos nyári napon, ami érzékelhető a bevétel növekedésén is, nagy emelkedésről azonban nem lehet beszámolni, mivel az ásványvizek nem tartoznak a legdrágább áruféleségek közé – mondta Fodor Attila, a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója az M1 aktuális csatornának.
Míg normál időszakban megközelítőleg napi 500 palack vizet értékesítenek a CBA egy-egy egységében, csütörtökön több olyan üzlet is volt, ahol a forgalom elérte a 2500 palackot. Hozzátette, a világbajnokság idején a környékbeli üzletekben még jelentősebb mértékben bővült a forgalom.
Kitért arra is, hogy a fogyasztási szokások jelentősen változtak, míg évekkel ezelőtt a szénsavasokból fogyott a legtöbb, most már a mentes vizeket favorizálják a legtöbben.
Az üzletláncnál jelentős raktárkészlettel készültek a nyárra, ezért, bár egyes gyártók a megrendelt mennyiséget csak részben, vagy késedelemmel tudják szállítani, a vevőknek nem kell attól tartaniuk, hogy üres ásványvizes polcokkal találkoznak a boltokban – mondta az igazgató.
Beszámolt arról is, hogy nemcsak vízből, hanem más termékekből is több fogy a forró napokon, a fagylaltok iránti kereslet mintegy 70 százalékkal, a sörök iránti 40 százalékkal, az üdítők iránti pedig 35 százalékkal haladja meg egy átlagos hőmérsékletű nyári napét. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >