CBA: nő az ásványvíz iránti kereslet
A kánikulában a CBA üzletlánc egységeiben is sokkal több ásványvizet értékesítenek, mint egy átlagos nyári napon, ami érzékelhető a bevétel növekedésén is, nagy emelkedésről azonban nem lehet beszámolni, mivel az ásványvizek nem tartoznak a legdrágább áruféleségek közé – mondta Fodor Attila, a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója az M1 aktuális csatornának.
Míg normál időszakban megközelítőleg napi 500 palack vizet értékesítenek a CBA egy-egy egységében, csütörtökön több olyan üzlet is volt, ahol a forgalom elérte a 2500 palackot. Hozzátette, a világbajnokság idején a környékbeli üzletekben még jelentősebb mértékben bővült a forgalom.
Kitért arra is, hogy a fogyasztási szokások jelentősen változtak, míg évekkel ezelőtt a szénsavasokból fogyott a legtöbb, most már a mentes vizeket favorizálják a legtöbben.
Az üzletláncnál jelentős raktárkészlettel készültek a nyárra, ezért, bár egyes gyártók a megrendelt mennyiséget csak részben, vagy késedelemmel tudják szállítani, a vevőknek nem kell attól tartaniuk, hogy üres ásványvizes polcokkal találkoznak a boltokban – mondta az igazgató.
Beszámolt arról is, hogy nemcsak vízből, hanem más termékekből is több fogy a forró napokon, a fagylaltok iránti kereslet mintegy 70 százalékkal, a sörök iránti 40 százalékkal, az üdítők iránti pedig 35 százalékkal haladja meg egy átlagos hőmérsékletű nyári napét. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Túlteljesíti az árrésstopot a CBA és a Príma
A kormányzati szabályozás nyomán, tovább bővült az „OLCSÓBB, MINT TAVALY!”…
Tovább olvasom >Nem várják meg a kötelezőt: intenzív árcsökkentésbe kezdett a CBA, PRÍMA
„OLCSÓBB, MINT TAVALY!” – Új termékjelölés segíti a vásárlókat a…
Tovább olvasom >A PRÍMA és CBA üzletekben kapható a dubai csoki
A Vörösvár Kft. által üzemeltetett PRÍMA és CBA üzletekben kapható…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >