Casino Group: új concept store Párizsban
A francia Casino Group „Le4Casino” néven nyitotta meg új concept store-ját Párizsban, a Champs-Elysées-n. Az üzletben „a digitális gazdagítja és segíti a vásárló hétköznapjait”, és a Casino saját márkáinak, valamint organikus és vegán termékeknek a széles választékát kínálja, helyet ad egy csemegeüzletnek, továbbá egy diszkont bemutatóteremnek is. A vásárlóknak nem szükséges a pénztárnál bajlódniuk és az üzleten belüli interface-ek segítségével még szélesebb választékból szemezgethetnek. Az in-store élményt kiterjesztett valóságélmény fokozza tovább.
A concept store jól illusztrálja a vállalatnak állandó alkalmazkodó készségét a jövőbeli fogyasztás előrelátása és arra való reagálás érdekében egy olyan világban, ahol a fizikai és digitális csatornák immár nem válnak szét.
Kapcsolódó cikkeink
Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >Posztinflációs trendek és várakozások 2024-ben – Az FMCG-piac alakulása az NIQ szemüvegén keresztül
Továbbra is minden lehetséges módon spórolnak a vásárlók kontinensszerte, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >