Casino Group: új concept store Párizsban
A francia Casino Group „Le4Casino” néven nyitotta meg új concept store-ját Párizsban, a Champs-Elysées-n. Az üzletben „a digitális gazdagítja és segíti a vásárló hétköznapjait”, és a Casino saját márkáinak, valamint organikus és vegán termékeknek a széles választékát kínálja, helyet ad egy csemegeüzletnek, továbbá egy diszkont bemutatóteremnek is. A vásárlóknak nem szükséges a pénztárnál bajlódniuk és az üzleten belüli interface-ek segítségével még szélesebb választékból szemezgethetnek. Az in-store élményt kiterjesztett valóságélmény fokozza tovább.
A concept store jól illusztrálja a vállalatnak állandó alkalmazkodó készségét a jövőbeli fogyasztás előrelátása és arra való reagálás érdekében egy olyan világban, ahol a fizikai és digitális csatornák immár nem válnak szét.
Kapcsolódó cikkeink
Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >Rekordarányban kerültek saját márkás termékek a vásárlók kosarába
Februárban a Kifli.hu vásárlóinak több mint háromnegyede választott az online…
Tovább olvasom >Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >