Carsberg 900

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 03. 05. 08:00

Paradigmaváltásnak is nevezhetjük azt a folyamatot, ami ma a minőségi sörök világában végbemegy: szertefoszlani látszanak azok a mítoszok, amelyek szerint a sör kevésbé komplex, mint a bor, ráadásul a „köznép” itala, és nem kapcsolható a fine dininghoz. A sör evolúciójának részeként tekinthetjük a szuperprémium márkák megjelenését is.
Ilyen például a 12 svéd top mixer által tavaly „kifejlesztett” Carlsberg 900 sör, amely csak Stockholm néhány kiváltságos bárjában kapható. Az italt különleges komlóból, válogatott malátából főzik, tiszta, finom ízét a hosszabb, hűvösebb érlelési folyamat során történő háromszoros szűrés adja. Egy palack ára körülbelül egy pohár francia pezsgő árának felel meg…

Kapcsolódó cikkeink