Carrefour: új formátum Olaszországban és Belgiumban
A hipermarketek új generációjának megalkotását célzó stratégia részeként a Carrefour új formátumok indítását/tesztelését jelentette be.
A Carrefour Italia Portogruaróban debütáló új hipermarketjének célja a vásárlás egyszerűbbé tétele: helyi termelőktől beszerzett organikus zöldségek és gyümölcsök és az elvitelre szánt ételek mellett van az üzletben patika, optikus, mosoda és egy szusi-étterem, valamint egy Barilla Tésztasarok is.
Belgiumban 2019 júniusáig 100%-ban biotermékeket kínáló szupermarketeket nyit a lánc, kezdetben a nagyvárosokban. Az új vásárlókat megcélzó boltok egészségorientált – így glutén- és laktózmentes – termékválasztékot kínálnak. Ráadásul éjjel-nappali, automatizált Carrefour Express formátumot is tesztel, amelyet siker esetén nagy forgalmú városi helyszíneken és vasútállomásokon működtet a
jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Új szabály a népszerű fürdőhelyen, ami sokakat meglep
Gallipoli polgármestere betiltotta, hogy a dél-olaszországi városban tartózkodó turisták fürdőruhában…
Tovább olvasom >Visszatér a The Body Shop Belgiumba és Svájcba
A brit kozmetikai márka, a The Body Shop hamarosan visszatér…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >