Carrefour: új formátum Olaszországban és Belgiumban
A hipermarketek új generációjának megalkotását célzó stratégia részeként a Carrefour új formátumok indítását/tesztelését jelentette be.
A Carrefour Italia Portogruaróban debütáló új hipermarketjének célja a vásárlás egyszerűbbé tétele: helyi termelőktől beszerzett organikus zöldségek és gyümölcsök és az elvitelre szánt ételek mellett van az üzletben patika, optikus, mosoda és egy szusi-étterem, valamint egy Barilla Tésztasarok is.
Belgiumban 2019 júniusáig 100%-ban biotermékeket kínáló szupermarketeket nyit a lánc, kezdetben a nagyvárosokban. Az új vásárlókat megcélzó boltok egészségorientált – így glutén- és laktózmentes – termékválasztékot kínálnak. Ráadásul éjjel-nappali, automatizált Carrefour Express formátumot is tesztel, amelyet siker esetén nagy forgalmú városi helyszíneken és vasútállomásokon működtet a
jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd eurót ruház be az Amazon Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid húst vezet be a Colruyt is Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kivonulhat Lengyelországból a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magasan ragadt a lakosság által érzékelt áremelkedés indexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kijött a friss VOSZ Barométer – A makroszámok ellenére bizakodók a VOSZ tagvállalkozásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >