Carrefour: új formátum Olaszországban és Belgiumban
A hipermarketek új generációjának megalkotását célzó stratégia részeként a Carrefour új formátumok indítását/tesztelését jelentette be.
A Carrefour Italia Portogruaróban debütáló új hipermarketjének célja a vásárlás egyszerűbbé tétele: helyi termelőktől beszerzett organikus zöldségek és gyümölcsök és az elvitelre szánt ételek mellett van az üzletben patika, optikus, mosoda és egy szusi-étterem, valamint egy Barilla Tésztasarok is.
Belgiumban 2019 júniusáig 100%-ban biotermékeket kínáló szupermarketeket nyit a lánc, kezdetben a nagyvárosokban. Az új vásárlókat megcélzó boltok egészségorientált – így glutén- és laktózmentes – termékválasztékot kínálnak. Ráadásul éjjel-nappali, automatizált Carrefour Express formátumot is tesztel, amelyet siker esetén nagy forgalmú városi helyszíneken és vasútállomásokon működtet a
jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >Nehézségekbe ütközött a MyPrice (Mere) belgiumi terjeszkedése
A MyPrice orosz diszkontcég bejelentése, miszerint hamarosan megnyitja Belgiumban negyedik…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >