Carrefour Market nyílt Milánóban
Decemberben sikeresen debütált a Carrefour új típusú üzlete az olasz nagyvárosban.
A Carrefour 1599 egységét
működtet Itáliában, de ez az első olyan bolt,
amely elsősorban sajátmárkás termékekre
koncentrál. A 2500 négyzetméteres kereskedelmi
területen a megszokott élelmiszer és vegyiáru
cikkeken kívül, friss élelmiszereket is forgalmaz
a cég. A Carrefour számos kényelmi szolgáltatást
is bevezetett, az üzletben száraztisztítást
vállalnak, a gyorspénztárakat hoztak létre
és speciális kasszát működtetnek a
mozgássérült emberek számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >