Carrefour Market nyílt Milánóban
Decemberben sikeresen debütált a Carrefour új típusú üzlete az olasz nagyvárosban.
A Carrefour 1599 egységét
működtet Itáliában, de ez az első olyan bolt,
amely elsősorban sajátmárkás termékekre
koncentrál. A 2500 négyzetméteres kereskedelmi
területen a megszokott élelmiszer és vegyiáru
cikkeken kívül, friss élelmiszereket is forgalmaz
a cég. A Carrefour számos kényelmi szolgáltatást
is bevezetett, az üzletben száraztisztítást
vállalnak, a gyorspénztárakat hoztak létre
és speciális kasszát működtetnek a
mozgássérült emberek számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >