Carrefour Market nyílt Milánóban
Decemberben sikeresen debütált a Carrefour új típusú üzlete az olasz nagyvárosban.
A Carrefour 1599 egységét
működtet Itáliában, de ez az első olyan bolt,
amely elsősorban sajátmárkás termékekre
koncentrál. A 2500 négyzetméteres kereskedelmi
területen a megszokott élelmiszer és vegyiáru
cikkeken kívül, friss élelmiszereket is forgalmaz
a cég. A Carrefour számos kényelmi szolgáltatást
is bevezetett, az üzletben száraztisztítást
vállalnak, a gyorspénztárakat hoztak létre
és speciális kasszát működtetnek a
mozgássérült emberek számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >