Carrefour Italia 2025-ig 50%-kal kívánja csökkenteni az élelmiszer-hulladékot
A Carrefour Italia közlése szerint 2025-ig 50%-kal csökkenti az élelmiszer-hulladék mennyiségét átfogó fenntarthatósági stratégiája keretében, amely a vásárlók, a helyi közösségek és a jótékonysági szervezetek bevonásával valósul meg.
Az élelmiszerpazarlás csökkentésének első lépése az üzletekben történik majd, többek között azzal, hogy a lejáratközeli termékeket speciális élelmiszermentő csomagokban értékesítik csökkentett áron.
Emellett kedvezményes áron kínálják majd a sérült csomagolásból mentett gyümölcs- és zöldségféléket tartalmazó „Ortofrutta dobozban” a friss terményeket.
A Carrefour Italia arra is törekszik, hogy felhívja a figyelmet a tudatos és felelős vásárlásra, hogy ösztönözze a fogyasztók otthonában az élelmiszerpazarlásból származó környezeti hatások csökkentését.
Ezt szem előtt tartva folytatódik az olasz lánc és a Too Good To Go együttműködése, amelynek keretében egyedül 2022-ben több mint 278000 „varázsdobozt” adtak el a Carrefour és a Too Good To Go közötti megállapodás részeként, ami mintegy 679 tonna CO2-megtakarításnak felel meg.
Emellett a két márka által támogatott legutóbbi kampányban, a „Save The Panettone”-ban több mint 1700 karácsonyi „varázsdoboz” kelt el, ami több mint kétszerese az előző évinek.
A Carrefour Italia zero-waste kampánya februárban számos új kezdeményezés bevezetésével folytatódik.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >