Carrefour Italia 2025-ig 50%-kal kívánja csökkenteni az élelmiszer-hulladékot
A Carrefour Italia közlése szerint 2025-ig 50%-kal csökkenti az élelmiszer-hulladék mennyiségét átfogó fenntarthatósági stratégiája keretében, amely a vásárlók, a helyi közösségek és a jótékonysági szervezetek bevonásával valósul meg.
Az élelmiszerpazarlás csökkentésének első lépése az üzletekben történik majd, többek között azzal, hogy a lejáratközeli termékeket speciális élelmiszermentő csomagokban értékesítik csökkentett áron.
Emellett kedvezményes áron kínálják majd a sérült csomagolásból mentett gyümölcs- és zöldségféléket tartalmazó „Ortofrutta dobozban” a friss terményeket.
A Carrefour Italia arra is törekszik, hogy felhívja a figyelmet a tudatos és felelős vásárlásra, hogy ösztönözze a fogyasztók otthonában az élelmiszerpazarlásból származó környezeti hatások csökkentését.
Ezt szem előtt tartva folytatódik az olasz lánc és a Too Good To Go együttműködése, amelynek keretében egyedül 2022-ben több mint 278000 „varázsdobozt” adtak el a Carrefour és a Too Good To Go közötti megállapodás részeként, ami mintegy 679 tonna CO2-megtakarításnak felel meg.
Emellett a két márka által támogatott legutóbbi kampányban, a „Save The Panettone”-ban több mint 1700 karácsonyi „varázsdoboz” kelt el, ami több mint kétszerese az előző évinek.
A Carrefour Italia zero-waste kampánya februárban számos új kezdeményezés bevezetésével folytatódik.
Kapcsolódó cikkeink
Elismerték az újrahasználható alsónemű fejlesztését
Napjainkban, az idősebb korosztály növekvő arányával, illetve az egészségtudatosság erősödésével,…
Tovább olvasom >A K&H Csoport elnyerte az IFUA Horváth Zöld Kerék Díjat
A K&H Csoport 2025-ben elnyerte az IFUA Horváth Zöld Kerék…
Tovább olvasom >Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >