Carrefour Italia 2025-ig 50%-kal kívánja csökkenteni az élelmiszer-hulladékot
A Carrefour Italia közlése szerint 2025-ig 50%-kal csökkenti az élelmiszer-hulladék mennyiségét átfogó fenntarthatósági stratégiája keretében, amely a vásárlók, a helyi közösségek és a jótékonysági szervezetek bevonásával valósul meg.
Az élelmiszerpazarlás csökkentésének első lépése az üzletekben történik majd, többek között azzal, hogy a lejáratközeli termékeket speciális élelmiszermentő csomagokban értékesítik csökkentett áron.
Emellett kedvezményes áron kínálják majd a sérült csomagolásból mentett gyümölcs- és zöldségféléket tartalmazó „Ortofrutta dobozban” a friss terményeket.
A Carrefour Italia arra is törekszik, hogy felhívja a figyelmet a tudatos és felelős vásárlásra, hogy ösztönözze a fogyasztók otthonában az élelmiszerpazarlásból származó környezeti hatások csökkentését.
Ezt szem előtt tartva folytatódik az olasz lánc és a Too Good To Go együttműködése, amelynek keretében egyedül 2022-ben több mint 278000 „varázsdobozt” adtak el a Carrefour és a Too Good To Go közötti megállapodás részeként, ami mintegy 679 tonna CO2-megtakarításnak felel meg.
Emellett a két márka által támogatott legutóbbi kampányban, a „Save The Panettone”-ban több mint 1700 karácsonyi „varázsdoboz” kelt el, ami több mint kétszerese az előző évinek.
A Carrefour Italia zero-waste kampánya februárban számos új kezdeményezés bevezetésével folytatódik.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható takarmány a jövő mezőgazdaságához – fekete katonalégy lárvákból készül fehérjedús takarmány az Öregtölgy Farmon
A hazai mezőgazdaságban új, környezetbarát megoldás jelent meg: az Öregtölgy…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >Még mindig hasít a zöld hitel
A vállalati zöld hitelek piaca 2025-ben is dinamikusan nő, miközben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Funkcionális alkoholmentes sört mutatott be a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be…
Tovább olvasom >A Zwack mediterrán hangulatú reklámfilmmel köszönti az Unicum Orange Bitter széles körű bevezetését
Idén áprilistól a Zwack Unicum italújdonsága, az Unicum Orange Bitter…
Tovább olvasom >Hatályba lépett az e-pénztárgépekről szóló rendelet
Kedden hatályba lépett az e-pénztárgépekről szóló rendelet, amely véget vethet…
Tovább olvasom >