Carrefour és Meta – itt az új partnerség
A francia Carrefour stratégiai partnerségre lépett a Metával, hogy megkönnyítse saját digitális átalakulását, amelynek segítségével személyre szabottabb élményeket nyújthat vásárlóinak és alkalmazottainak.

Felpörgetik a digitalizációt
A Metával kötött szerződés keretében a Carrefour számos területen tud digitálisan fejlődni: üzletileg, belső kommunikáció terén, digitális hirdetések és digitális prospektusok terén, valamint a közösségi kereskedelemben,
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Barcelonában nyitotta meg első spanyol reptéri üzletét a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Super A üzletláncot a Carrefour Argentínában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is az Edeka a német vásárlók kedvence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Meghosszabbította az alapélelmiszerek árréskorlátozását a román kormány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nehézfém kioldódás miatt többféle bögrét is visszahívtak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >