Carrefour és Meta – itt az új partnerség
A francia Carrefour stratégiai partnerségre lépett a Metával, hogy megkönnyítse saját digitális átalakulását, amelynek segítségével személyre szabottabb élményeket nyújthat vásárlóinak és alkalmazottainak.

Felpörgetik a digitalizációt
A Metával kötött szerződés keretében a Carrefour számos területen tud digitálisan fejlődni: üzletileg, belső kommunikáció terén, digitális hirdetések és digitális prospektusok terén, valamint a közösségi kereskedelemben,
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Fojtott tempóban: a cégvilág még zsugorodik, de lassul a visszaesés
A hazai cégek száma továbbra is csökken, de a visszaesés…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: több mint 1,5 éve folyamatosan nő a fizetések vásárlóereje
Brüsszel hosszú ideje elhibázott gazdaságpolitikát folytat, a háborút támogatja a…
Tovább olvasom >