Carrefour: billeg a mérleg

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2020. 04. 14. 08:30

Az elmúlt hónapban megtriplázódtak a Carrefour Brazília e-commerce eladásai. A brazilok is rengeteg élelmiszert és egyéb árucikket halmoztak fel a koronavírus miatt. Csakhogy a megnövekedett bevételeket jelentősen ellensúlyozza az a kiadás, amelyet a vírus elleni küzdelemre fordított a cég.

A cég a vírus terjedésének megfékezése érdekében az elmúlt két hét során minden egyes alkalmazottjának és vásárlójának hőmérsékletét megmérte, rengeteg új dolgozót vett fel, és egy sor más intézkedést is bevezetett, ami jelentős pluszkiadással járt.

Eddig a Carrefour Brazília 3000 alkalmazottjának adott fizetett szabadságot: olyan dolgozókról van szó, akik a veszélyeztetett csoportba tartoznak, mert vagy várandós nők, vagy idős emberek, vagy megfertőződtek a vírus által.

Reuters

Kapcsolódó cikkeink