Carrefour: billeg a mérleg
Az elmúlt hónapban megtriplázódtak a Carrefour Brazília e-commerce eladásai. A brazilok is rengeteg élelmiszert és egyéb árucikket halmoztak fel a koronavírus miatt. Csakhogy a megnövekedett bevételeket jelentősen ellensúlyozza az a kiadás, amelyet a vírus elleni küzdelemre fordított a cég.
A cég a vírus terjedésének megfékezése érdekében az elmúlt két hét során minden egyes alkalmazottjának és vásárlójának hőmérsékletét megmérte, rengeteg új dolgozót vett fel, és egy sor más intézkedést is bevezetett, ami jelentős pluszkiadással járt.
Eddig a Carrefour Brazília 3000 alkalmazottjának adott fizetett szabadságot: olyan dolgozókról van szó, akik a veszélyeztetett csoportba tartoznak, mert vagy várandós nők, vagy idős emberek, vagy megfertőződtek a vírus által.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) –…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >