Carrefour: billeg a mérleg
Az elmúlt hónapban megtriplázódtak a Carrefour Brazília e-commerce eladásai. A brazilok is rengeteg élelmiszert és egyéb árucikket halmoztak fel a koronavírus miatt. Csakhogy a megnövekedett bevételeket jelentősen ellensúlyozza az a kiadás, amelyet a vírus elleni küzdelemre fordított a cég.
A cég a vírus terjedésének megfékezése érdekében az elmúlt két hét során minden egyes alkalmazottjának és vásárlójának hőmérsékletét megmérte, rengeteg új dolgozót vett fel, és egy sor más intézkedést is bevezetett, ami jelentős pluszkiadással járt.
Eddig a Carrefour Brazília 3000 alkalmazottjának adott fizetett szabadságot: olyan dolgozókról van szó, akik a veszélyeztetett csoportba tartoznak, mert vagy várandós nők, vagy idős emberek, vagy megfertőződtek a vírus által.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >