Cannes Lions: idén először Magyarországon a győztes reklámkampányok

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 10. 24. 12:55

Első ízben láthatók Magyarországon a 2011-es Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál győztes munkái, amelyeket november 3-án tekinthetnek meg az érdeklődők a Toldi moziban.

A kiállítást a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezte. A Toldi mozi előcsarnokában már kora délutántól megtekinthetők lesznek a press és outdoor kategória díjazott pályamunkái, este hét órától pedig különleges élményt ígérnek a szervezők a reklám- és marketingkommunikációs szakma világszerte legkiemelkedőbb alkotásaival – adta hírül a MAKSZ közleménye.
A vetítések előtt díjazott ügynökségek képviselői szólalnak fel.

A Cannes Lions a legrangosabb és legnagyobb nemzetközi reklámfesztivál, amelyet idén júniusban 58. alkalommal rendeztek meg a dél-franciaországi fürdővárosban. Ebben az évben 13 kategóriában 90 országból csaknem 30 ezer nevezés érkezett, ez rekordnak számít a fesztivál történetében.

Magyarországról az Initiative Budapest ügynökség sörkampánya nyert második helyezést a média kategóriában. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink