Cannes Lions: idén először Magyarországon a győztes reklámkampányok
Első ízben láthatók Magyarországon a 2011-es Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál győztes munkái, amelyeket november 3-án tekinthetnek meg az érdeklődők a Toldi moziban.
A kiállítást a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezte. A Toldi mozi előcsarnokában már kora délutántól megtekinthetők lesznek a press és outdoor kategória díjazott pályamunkái, este hét órától pedig különleges élményt ígérnek a szervezők a reklám- és marketingkommunikációs szakma világszerte legkiemelkedőbb alkotásaival – adta hírül a MAKSZ közleménye.
A vetítések előtt díjazott ügynökségek képviselői szólalnak fel.
A Cannes Lions a legrangosabb és legnagyobb nemzetközi reklámfesztivál, amelyet idén júniusban 58. alkalommal rendeztek meg a dél-franciaországi fürdővárosban. Ebben az évben 13 kategóriában 90 országból csaknem 30 ezer nevezés érkezett, ez rekordnak számít a fesztivál történetében.
Magyarországról az Initiative Budapest ügynökség sörkampánya nyert második helyezést a média kategóriában. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
60 éves az Euroshop
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TECHXPO 2025: Ismét Budapest ad otthont Közép-Európa legnagyobb innovációs és technológiai csúcstalálkozójának
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

