Cannes Creative Club először a Médiapiac konferencián
Mi valójában Cannes Lions sikerének titka? Hogyan látják a legnagyobb reklámfesztivál főszervezői a kreativitás értékét az ügynökségi- és ügyféloldalról? És hogyan fejleszthetőek mesterségesen a kreatív kultúrák? Többek között ezekre a kérdésekre keres választ a Médiapiac 2015 konferencia keretében először megrendezésre kerülő Cannes Creative Club, melyet a fesztivál hivatalos hazai képviselője, a MAKSZ szervez.
Cannes Lions fogalma mindig egyet jelentett a kreativitással. Így volt ez a múltban és így lesz a jövőben is. A legrangosabb nemzetközi reklámfesztivál történetének elmúlt 62 arról szólt, hogy új, innovatív ötleteket inspiráljon és teret engedjen a kreatív fantázia kibontakozásának. A Cannes Lions szellemiségét és céljait promotáló Cannes Creative Club először kerül megrendezésre, azzal a céllal, hogy utat mutasson és inspirálja a hazai nagyvállalatokat és marketinges vezetőket a nevezésre és a fesztiválon való részvételre.
Az est díszvendége Senta Slingerland, a Lions Festivals márkastratégiai igazgatója előadásában többek között kreativitás és hatékonyság kapcsolatát elemzi. Az ülésen emellett számos aktuális témáról lesz szó, a magyar cannes-i nagykövettől megtudhatjuk például, hogy milyen lehetőségeket kínál a hazai szakembereknek Cannes, illetve ízelítőt kaphatunk az idei évben tervezett újdonságokról és programokról. A magyar zsűritagok beszámolóiból kiderül mire kell figyelni a pályázatok összeállításánál és természetesen a nyertes kampányok alkotói is megosztják a hallgatósággal a győzelemhez vezető út legfontosabb lépéseit. Szó esik emellett a Kreatív Utánpótlás (KRU)támogatásának fontosságáról és kiderül az is, hogy mit jelent ha egy ügyfél megkapja az Év Kreatív Hirdetője címet.
„Fantasztikus esemény lesz és nagyon örülök hogy a cannes-i stábból megtisztel valaki a részvételével, hogy a közönségnek első kézből meg tudja mutatni mi is az a Cannes Lions. Mint a fesztivál nagykövetei mi folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél több megrendelő és ügynökség menjen ki évről évre egyre nagyobb számban a fesztiválra. Hiszen ez nem csak egy reklámfesztivál, hanem mára már a világ legnagyobb reklámügynökségi, megrendelői, digitális, médiás, reklámfilmes, startup, innovációs találkozója. És ezen egyszerűen ott kell lenni.” – fogalmazott Aczél László MAKSZ elnök, a Cannes Lions fesztivál hivatalos magyarországi képviselője.
Kapcsolódó cikkeink
Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül a hazai szakmai szervezetek összefogásában
A hazai kommunikációs iparágban a mesterséges intelligencia (AI) használatának etikus…
Tovább olvasom >Újabb lépés a fenntarthatóságért: A Danone is csatlakozott a Green Pledge vállaláshoz
A Danone Magyarország Kft. is fellépett a környezetvédelem és a…
Tovább olvasom >Miért hasznos a reklám mindenkinek?
A Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége vezetésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >