Camping sajt nyereményjátékot bonyolít a Wonderduck

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 10. 02. 11:37

A Wonderduck Agency végzi az ERU Hungária Camping termékcsaládja őszi nyereményjátékának bonyolítását. A nyereményjátékon alapuló komplex kampány a termékek ismertségén túl a Camping márka fiatalítását is célozza.

camping_layout

A Wonderduck Agency kétfordulós tenderen nyerte el a megbízást, amelyben a márka erősítését célzó kampány-javaslatát a volume drive hatást elősegítő mechanizmussal egészítette ki.

A „Nyereményekért robbantsa a sajtbankot!” elnevezésű kampányban a többszörös nyerési esély és az azonnali, garantált kuponok ösztönzik a vásárlásokat, illetve a fődíj-sorsoláson való részvétel feltétele is a vásárlások növelését szolgálja.

A nyereményjáték 2013. október 1. és november 30. között zajlik, rajta részt vehet mindenki, aki Camping márkájú ömlesztett sajt terméket vásárol, regisztrálja magát, valamint vásárlási nyugtájának adatait a www.sajtbank.hu weblapon. A játékban résztvevők minden érvényes adatfeltöltés után ún. garantált kedvezményre jogosító kupont tölthetnek le, három vásárlás után pedig részt vehetnek a fődíj-sorsoláson is.

A napi, heti nyertesek kiválasztása ún. „nyerő perces” sorsolással történik, a nyereményjátékban naponta 5 db összecsukható bevásárlószatyor, hetente 1db Acer Iconia tablet, és fődíjként 1 db 1 millió forint értékű bankkártya kerül kisorsolásra.

Kapcsolódó cikkeink