Camping sajt nyereményjátékot bonyolít a Wonderduck
A Wonderduck Agency végzi az ERU Hungária Camping termékcsaládja őszi nyereményjátékának bonyolítását. A nyereményjátékon alapuló komplex kampány a termékek ismertségén túl a Camping márka fiatalítását is célozza.
A Wonderduck Agency kétfordulós tenderen nyerte el a megbízást, amelyben a márka erősítését célzó kampány-javaslatát a volume drive hatást elősegítő mechanizmussal egészítette ki.
A „Nyereményekért robbantsa a sajtbankot!” elnevezésű kampányban a többszörös nyerési esély és az azonnali, garantált kuponok ösztönzik a vásárlásokat, illetve a fődíj-sorsoláson való részvétel feltétele is a vásárlások növelését szolgálja.
A nyereményjáték 2013. október 1. és november 30. között zajlik, rajta részt vehet mindenki, aki Camping márkájú ömlesztett sajt terméket vásárol, regisztrálja magát, valamint vásárlási nyugtájának adatait a www.sajtbank.hu weblapon. A játékban résztvevők minden érvényes adatfeltöltés után ún. garantált kedvezményre jogosító kupont tölthetnek le, három vásárlás után pedig részt vehetnek a fődíj-sorsoláson is.
A napi, heti nyertesek kiválasztása ún. „nyerő perces” sorsolással történik, a nyereményjátékban naponta 5 db összecsukható bevásárlószatyor, hetente 1db Acer Iconia tablet, és fődíjként 1 db 1 millió forint értékű bankkártya kerül kisorsolásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >