Camping sajt nyereményjátékot bonyolít a Wonderduck
A Wonderduck Agency végzi az ERU Hungária Camping termékcsaládja őszi nyereményjátékának bonyolítását. A nyereményjátékon alapuló komplex kampány a termékek ismertségén túl a Camping márka fiatalítását is célozza.
A Wonderduck Agency kétfordulós tenderen nyerte el a megbízást, amelyben a márka erősítését célzó kampány-javaslatát a volume drive hatást elősegítő mechanizmussal egészítette ki.
A „Nyereményekért robbantsa a sajtbankot!” elnevezésű kampányban a többszörös nyerési esély és az azonnali, garantált kuponok ösztönzik a vásárlásokat, illetve a fődíj-sorsoláson való részvétel feltétele is a vásárlások növelését szolgálja.
A nyereményjáték 2013. október 1. és november 30. között zajlik, rajta részt vehet mindenki, aki Camping márkájú ömlesztett sajt terméket vásárol, regisztrálja magát, valamint vásárlási nyugtájának adatait a www.sajtbank.hu weblapon. A játékban résztvevők minden érvényes adatfeltöltés után ún. garantált kedvezményre jogosító kupont tölthetnek le, három vásárlás után pedig részt vehetnek a fődíj-sorsoláson is.
A napi, heti nyertesek kiválasztása ún. „nyerő perces” sorsolással történik, a nyereményjátékban naponta 5 db összecsukható bevásárlószatyor, hetente 1db Acer Iconia tablet, és fődíjként 1 db 1 millió forint értékű bankkártya kerül kisorsolásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >