Miközben a külföldi érdekeltségű kávézóláncok egyre dinamikusabban próbálnak pozíciókat szerezni a fővárosi piacon, szép csendesen épülni kezdett egy színtiszta magyar hálózat, a Café Five. Jelmondatuk („Ahol jól érzed magad”) utal a cégfilozófiára: személyességet kínálnak a vendégeknek a jó kávé mellé. Hiszik: „csak” a termékkel nem lehet versenyképesnek maradni, olyan személyzetre van szükség, aki magához tudja kötni az alkalmi betérőket. A koncepció szerint a Café Five-ok irodaházak környékére települnek, ahol nem annyira kávézói, mint inkább kávéházi hangulatot kínálva termelik ki törzsvendégeik körét. Ennek érdekében a színes kávékínálat mellett nem csak teljes és minőségi alkoholválasztékkal várják a bárjellegű szolgáltatásra vágyókat, de a reggeli órákban tojásételekkel és salátákkal kínálnak többet, mint a kávézókban megszokott „croissant-os” lehetőségek.
Budapest XIII., Váci út 144.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: lakásfelújításra is fordítható a SZÉP kártyára érkező összeg fele 2025-től
A jövő évtől a SZÉP kártyára érkező összeg felét lakásfelújításra,…
Tovább olvasom >Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >