Miközben a külföldi érdekeltségű kávézóláncok egyre dinamikusabban próbálnak pozíciókat szerezni a fővárosi piacon, szép csendesen épülni kezdett egy színtiszta magyar hálózat, a Café Five. Jelmondatuk („Ahol jól érzed magad”) utal a cégfilozófiára: személyességet kínálnak a vendégeknek a jó kávé mellé. Hiszik: „csak” a termékkel nem lehet versenyképesnek maradni, olyan személyzetre van szükség, aki magához tudja kötni az alkalmi betérőket. A koncepció szerint a Café Five-ok irodaházak környékére települnek, ahol nem annyira kávézói, mint inkább kávéházi hangulatot kínálva termelik ki törzsvendégeik körét. Ennek érdekében a színes kávékínálat mellett nem csak teljes és minőségi alkoholválasztékkal várják a bárjellegű szolgáltatásra vágyókat, de a reggeli órákban tojásételekkel és salátákkal kínálnak többet, mint a kávézókban megszokott „croissant-os” lehetőségek.
Budapest XIII., Váci út 144.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >