Miközben a külföldi érdekeltségű kávézóláncok egyre dinamikusabban próbálnak pozíciókat szerezni a fővárosi piacon, szép csendesen épülni kezdett egy színtiszta magyar hálózat, a Café Five. Jelmondatuk („Ahol jól érzed magad”) utal a cégfilozófiára: személyességet kínálnak a vendégeknek a jó kávé mellé. Hiszik: „csak” a termékkel nem lehet versenyképesnek maradni, olyan személyzetre van szükség, aki magához tudja kötni az alkalmi betérőket. A koncepció szerint a Café Five-ok irodaházak környékére települnek, ahol nem annyira kávézói, mint inkább kávéházi hangulatot kínálva termelik ki törzsvendégeik körét. Ennek érdekében a színes kávékínálat mellett nem csak teljes és minőségi alkoholválasztékkal várják a bárjellegű szolgáltatásra vágyókat, de a reggeli órákban tojásételekkel és salátákkal kínálnak többet, mint a kávézókban megszokott „croissant-os” lehetőségek.
Budapest XIII., Váci út 144.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MVI éves statisztikai helyzetjelentés a vendéglátásról
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) évente közzéteszi a vendéglátásról szóló…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Body art hamburger – A nap videója
Van-e a hamburgernek neme? Jörg Düsterwald testfestő-performanszművész szerint nő!
Tovább olvasom >