Cadbury, Birds Eye és Walkers: az Egyesült Királyság legjobb élelmiszermárkái
Egy új kutatás szerint a Cadbury, a Birds Eye és a Walkers az Egyesült Királyság elsőszámú élelmiszermárkái.
A YouGov 2023 FMCG toplistájának „Élelmiszer” kategóriájában a Cadbury szerezte meg az első helyet 57,3 ponttal. A top 10-be bekerült ugyanakkor a Cathedral City, a Heinz Tomato Ketchup, a Heinz Beanz, a Kit Kat, a Weetabix, a Malteasers és a McCain.
A kategória legnagyobb „Nyertese” a Richmond, második helyezett a Haribo lett, amelyet a Doritos, a Mini Cheddars, a Werther’s Original, a Ferrero Rocher, a Maoam és a Kinder követett a listán.
Az „Italok” kategóriában a legjobban teljesítő márka a Robinsons, a nyertesek között pedig megtalálható a San Pellegrino, a Coca-Cola Zero, az Evian, a Pepsi Max és a Sprite.
A testápolási kategóriában a Colgate, a Dove, az Oral-B és a Nivea áll az élen, ez utóbbi pedig egyben az a márka, mely a legtöbb helyet javított a megelőző évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 500ezer adag ételt adományoz a brit Aldi jótékonysági szervezeteknek idén húsvétkor
Az Aldi több mint félmillió adag ételt adományoz helyi jótékonysági…
Tovább olvasom >Az Oatly használhatja a tej szót növényi italainak csomagolásán
A Legfelsőbb Bíróságon nyert pert az Oatly növényi alapú márka…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >