Cadbury, Birds Eye és Walkers: az Egyesült Királyság legjobb élelmiszermárkái
Egy új kutatás szerint a Cadbury, a Birds Eye és a Walkers az Egyesült Királyság elsőszámú élelmiszermárkái.
A YouGov 2023 FMCG toplistájának „Élelmiszer” kategóriájában a Cadbury szerezte meg az első helyet 57,3 ponttal. A top 10-be bekerült ugyanakkor a Cathedral City, a Heinz Tomato Ketchup, a Heinz Beanz, a Kit Kat, a Weetabix, a Malteasers és a McCain.
A kategória legnagyobb „Nyertese” a Richmond, második helyezett a Haribo lett, amelyet a Doritos, a Mini Cheddars, a Werther’s Original, a Ferrero Rocher, a Maoam és a Kinder követett a listán.
Az „Italok” kategóriában a legjobban teljesítő márka a Robinsons, a nyertesek között pedig megtalálható a San Pellegrino, a Coca-Cola Zero, az Evian, a Pepsi Max és a Sprite.
A testápolási kategóriában a Colgate, a Dove, az Oral-B és a Nivea áll az élen, ez utóbbi pedig egyben az a márka, mely a legtöbb helyet javított a megelőző évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >