Cadbury, Birds Eye és Walkers: az Egyesült Királyság legjobb élelmiszermárkái
Egy új kutatás szerint a Cadbury, a Birds Eye és a Walkers az Egyesült Királyság elsőszámú élelmiszermárkái.
A YouGov 2023 FMCG toplistájának „Élelmiszer” kategóriájában a Cadbury szerezte meg az első helyet 57,3 ponttal. A top 10-be bekerült ugyanakkor a Cathedral City, a Heinz Tomato Ketchup, a Heinz Beanz, a Kit Kat, a Weetabix, a Malteasers és a McCain.
A kategória legnagyobb „Nyertese” a Richmond, második helyezett a Haribo lett, amelyet a Doritos, a Mini Cheddars, a Werther’s Original, a Ferrero Rocher, a Maoam és a Kinder követett a listán.
Az „Italok” kategóriában a legjobban teljesítő márka a Robinsons, a nyertesek között pedig megtalálható a San Pellegrino, a Coca-Cola Zero, az Evian, a Pepsi Max és a Sprite.
A testápolási kategóriában a Colgate, a Dove, az Oral-B és a Nivea áll az élen, ez utóbbi pedig egyben az a márka, mely a legtöbb helyet javított a megelőző évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Beckham, Pélé és Ronaldinho egy Pepsi MAX-reklámban térnek vissza
A Pepsi MAX új kampányában több futballnemzedék sztárjai találkoznak: a…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >