Cadbury, Birds Eye és Walkers: az Egyesült Királyság legjobb élelmiszermárkái
Egy új kutatás szerint a Cadbury, a Birds Eye és a Walkers az Egyesült Királyság elsőszámú élelmiszermárkái.
A YouGov 2023 FMCG toplistájának „Élelmiszer” kategóriájában a Cadbury szerezte meg az első helyet 57,3 ponttal. A top 10-be bekerült ugyanakkor a Cathedral City, a Heinz Tomato Ketchup, a Heinz Beanz, a Kit Kat, a Weetabix, a Malteasers és a McCain.
A kategória legnagyobb „Nyertese” a Richmond, második helyezett a Haribo lett, amelyet a Doritos, a Mini Cheddars, a Werther’s Original, a Ferrero Rocher, a Maoam és a Kinder követett a listán.
Az „Italok” kategóriában a legjobban teljesítő márka a Robinsons, a nyertesek között pedig megtalálható a San Pellegrino, a Coca-Cola Zero, az Evian, a Pepsi Max és a Sprite.
A testápolási kategóriában a Colgate, a Dove, az Oral-B és a Nivea áll az élen, ez utóbbi pedig egyben az a márka, mely a legtöbb helyet javított a megelőző évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >