C-vitaminra cseréli a műanyaghulladékot a Nutriversum egész októberben
Újabb környezettudatos megoldást vezet be a Nutriversum, ösztönözve a fogyasztókat a műanyag- és fémhulladék szelektív gyűjtésére: októberben C-vitaminnal jutalmazza azokat a vásárlókat, akik visszaviszik az üres étrend-kiegészítős dobozokat.
Októbertől hulladékgyűjtő állomásokkal találkozhatnak a Nutriversum üzleteibe betérő vásárlók. A vállalat ezzel a kezdeményezéssel szeretné motiválni a vásárlóit az elhasznált műanyag- és fémhulladék szelektív gyűjtésére, amelyekért cserébe októberben ajándék C-vitamint kapnak. A mostani innováció egy hosszú távú stratégia része, melynek célja, hogy a Nutriversum fenntartható márkává váljon a táplálékkiegészítők piacán.
Márciusban megújult a márka, ezzel együtt a csomagolás is: a környezetbarátabb megoldásoknak köszönhetően, éves szinten közel 2 tonnával kevesebb műanyaghulladékot termel a vállalat. A műanyag visszagyűjtéssel a márka célja, hogy a vásárlókkal együttműködve csökkenteni tudják a környezetszennyezést, és egy anyagot minél tovább körforgásban tudjanak tartani.
“Ezzel a kezdeményezéssel a márkánk fenntarthatóságra való törekvését szeretnénk erősíteni. A boltjainkba hulladékgyűjtő displayeket helyezünk ki, ahova vissza lehet hozni az elhasznált termékek csomagolását: műanyagot és fémet. Ez a két anyag adja a csomagolásaink legnagyobb részét. A boltokban összegyűjtött hulladékot egy hulladékgazdálkodással foglalkozó partnerünk fogja elszállítani és gondoskodni fog az újrahasznosításukról. Időszakos promóciókkal próbáljuk majd motiválni a vásárlókat, hogy hozzák vissza az elhasznált csomagolóanyagokat. Októberben például egy ajándék C-vitamint kap az, aki vásárol nálunk és visszahoz egy kiürült terméket.”
– mondta Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője.
A boltokban kihelyezett hulladékgyűjtő állomások így fognak kinézni:
A Nutriversum eddigi leginnovatívabb zöld projektje, az idén márciusban átalakult vitamin családjának megújítása volt, ahol a vitaminok nem a jól megszokott flakonokba kerültek, hanem kicsi, visszazárható és teljesen újrahasznosítható tasakokba. Ennek a csomagolásnak az egyik előnye, hogy kisebb a csomagolóanyag súlya, ezért az előállításukhoz kevesebb műanyagra van szükség, másrészt pedig a szállításban, tárolásban is jóval zöldebb ez a megoldás, mivel a tasakok kisebb helyet foglalnak, mint a dobozok.
A márka megújulása fontos lépés, ugyanis folyamatosan növekvő piacról beszélünk, ahol egyre többen vásárolnak Magyarországon. A Nutriversum 11%-os növekedést tudott bemutatni 2022-ben az előző évhez képest, így környezettudatossági szempontból fontos lépés a folyamatosan növekvő számú vásárlói réteg ösztönzése a zöld megoldásokra.
Kapcsolódó cikkeink
Újra a polcokon a Bedeco Kakaó
A ’80-as évek közepén híressé vált Bedeco kakaó újra megjelenik…
Tovább olvasom >Sokkal tudatosabban vásárolunk vitaminokat és táplálékkiegészítőket, mint valaha
Habár a jelenlegi gazdasági helyzetben azt várhatnánk, hogy a fogyasztók…
Tovább olvasom >Még több életerőt nyer a Nutriversum márkája az SAP Emarsys marketingautomatizációs rendszerrel
Teljesen önerőből, alig 10 év alatt vált meghatározó márkává a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >