Business Superbrands díjjal tüntették ki a magyar tulajdonú Florin Zrt.-t
A szegedi Florin Zrt. idén először elnyerte a Business Superbrands díjat, ezzel a szakértői bizottság az ország legkiemelkedőbb cégei közé választotta a társaságot. A 65 éves múlttal és tapasztalattal rendelkező, Magyarországon piacvezető háztartásvegyipari vállalat számára a szakmai elismerés azt jelzi, hogy termékeinknek helye van nem csak a hazai, de a globális piacon is.
Az elismerést kizárólag magas és megbízható minőséget produkáló márkák és gyártók nyerhetik el. Mindez azért különösen fontos a szegedi székhelyű, idén 65 éves fennállását ünneplő vállalatnak, mert a társaságot szakmai alapokon értékelték. A világ több mint 90 országában működő Superbrands Program és a legeredményesebb üzleti márkákat díjazó Business Superbrands Program mintegy másfél évtizede van jelen Magyarországon. A minősítés folyamata minden országban azonos elveket követ: a díjazottakat többlépcsős kutatási folyamat során emelik ki, majd egy 20 tagú független bizottság dönt a márkákról minden évben.
„A társadalmi elvárásokat is szem előtt tartva folyamatosan arra törekszünk, hogy kiváló termékekkel, a legmagasabb minőségben és a leginkább környezettudatos megoldásokkal legyünk jelen a piacon. Az külön öröm számunkra, hogy ezeket az erőfeszítéseinket nem csak a fogyasztók, hanem már szakmai zsűri díja is tükrözi. Ez cégünk működését és korábban meghatározott fejlődési terveinket illetően mindenképpen jó visszajelzés számunkra”
– mondta Barta Attila, a Florin Zrt. ügyvezető igazgatója.
A társaság termelési dinamikája igencsak beszédes. Hetente mintegy 750 000 terméket gyártanak, több mint száz munkatárs segítségével. A vállalat portfoliója az elmúlt egy évben nyolcvan új termékkel bővült, s kereskedelmi partnerei számát is folyamatosan növelni tudta.
Ebben szerepe volt, az idén márciusban átadott szegedi gyárépületnek, ahol nem csak a fertőtlenítőszerek előállítását, hanem azok tárolására alkalmas flakonok gyártását is végzik. A fejlődésnek köszönhetően merőben új fertőtlenítő termékek gyártásba kezdtek. Így nem csak fenntartják, de napról-napra építik is üzletüket a vásárlók igényeinek eleget téve.
…
Kapcsolódó cikkeink
Ismét Business Superbrands elismerést kapott a Magyar Logisztikai Egyesület
A Magyar Logisztikai Egyesületet (MLE) 2025 júniusában ismét Business Superbrands…
Tovább olvasom >A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővült az AutoWallis gépjármű-értékesítése az első félévben
Elsősorban akvizíciók hajtották az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítésének 3,4 százalékos növekedését…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >Gourmet kaland útközben is: megújult az OMV VIVA nyári gasztrokínálata
A nyár nemcsak a szabadságról és a napsütésről szól, hanem…
Tovább olvasom >