Business Superbrands díjjal tüntették ki a magyar tulajdonú Florin Zrt.-t
A szegedi Florin Zrt. idén először elnyerte a Business Superbrands díjat, ezzel a szakértői bizottság az ország legkiemelkedőbb cégei közé választotta a társaságot. A 65 éves múlttal és tapasztalattal rendelkező, Magyarországon piacvezető háztartásvegyipari vállalat számára a szakmai elismerés azt jelzi, hogy termékeinknek helye van nem csak a hazai, de a globális piacon is.
Az elismerést kizárólag magas és megbízható minőséget produkáló márkák és gyártók nyerhetik el. Mindez azért különösen fontos a szegedi székhelyű, idén 65 éves fennállását ünneplő vállalatnak, mert a társaságot szakmai alapokon értékelték. A világ több mint 90 országában működő Superbrands Program és a legeredményesebb üzleti márkákat díjazó Business Superbrands Program mintegy másfél évtizede van jelen Magyarországon. A minősítés folyamata minden országban azonos elveket követ: a díjazottakat többlépcsős kutatási folyamat során emelik ki, majd egy 20 tagú független bizottság dönt a márkákról minden évben.
„A társadalmi elvárásokat is szem előtt tartva folyamatosan arra törekszünk, hogy kiváló termékekkel, a legmagasabb minőségben és a leginkább környezettudatos megoldásokkal legyünk jelen a piacon. Az külön öröm számunkra, hogy ezeket az erőfeszítéseinket nem csak a fogyasztók, hanem már szakmai zsűri díja is tükrözi. Ez cégünk működését és korábban meghatározott fejlődési terveinket illetően mindenképpen jó visszajelzés számunkra”
– mondta Barta Attila, a Florin Zrt. ügyvezető igazgatója.
A társaság termelési dinamikája igencsak beszédes. Hetente mintegy 750 000 terméket gyártanak, több mint száz munkatárs segítségével. A vállalat portfoliója az elmúlt egy évben nyolcvan új termékkel bővült, s kereskedelmi partnerei számát is folyamatosan növelni tudta.
Ebben szerepe volt, az idén márciusban átadott szegedi gyárépületnek, ahol nem csak a fertőtlenítőszerek előállítását, hanem azok tárolására alkalmas flakonok gyártását is végzik. A fejlődésnek köszönhetően merőben új fertőtlenítő termékek gyártásba kezdtek. Így nem csak fenntartják, de napról-napra építik is üzletüket a vásárlók igényeinek eleget téve.
…
Kapcsolódó cikkeink
20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >Business Superbrands-díj a METRO Gasztroakadémiának
2024-ben a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte…
Tovább olvasom >Ez a legerősebb márkával rendelkező szakmai szervezet Magyarországon: mindössze egy nyert Business Superbrands díjat
A világ több mint 90 országában díjazza a legkiválóbb fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 4,5 millió forinttal támogatták a gyerekek sportolását
4,5 millió forintot meghaladó értékű adományt gyűjtött össze a Persil…
Tovább olvasom >Erwin Müller második „Goldener Zuckerhut” díját nyerte el – Példátlan életmű a kiskereskedelemben
Berlinben, mintegy 500 vendég jelenlétében vehette át Erwin Müller, a…
Tovább olvasom >“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >