Business Superbrands díjjal tüntették ki a magyar tulajdonú Florin Zrt.-t
A szegedi Florin Zrt. idén először elnyerte a Business Superbrands díjat, ezzel a szakértői bizottság az ország legkiemelkedőbb cégei közé választotta a társaságot. A 65 éves múlttal és tapasztalattal rendelkező, Magyarországon piacvezető háztartásvegyipari vállalat számára a szakmai elismerés azt jelzi, hogy termékeinknek helye van nem csak a hazai, de a globális piacon is.
Az elismerést kizárólag magas és megbízható minőséget produkáló márkák és gyártók nyerhetik el. Mindez azért különösen fontos a szegedi székhelyű, idén 65 éves fennállását ünneplő vállalatnak, mert a társaságot szakmai alapokon értékelték. A világ több mint 90 országában működő Superbrands Program és a legeredményesebb üzleti márkákat díjazó Business Superbrands Program mintegy másfél évtizede van jelen Magyarországon. A minősítés folyamata minden országban azonos elveket követ: a díjazottakat többlépcsős kutatási folyamat során emelik ki, majd egy 20 tagú független bizottság dönt a márkákról minden évben.
„A társadalmi elvárásokat is szem előtt tartva folyamatosan arra törekszünk, hogy kiváló termékekkel, a legmagasabb minőségben és a leginkább környezettudatos megoldásokkal legyünk jelen a piacon. Az külön öröm számunkra, hogy ezeket az erőfeszítéseinket nem csak a fogyasztók, hanem már szakmai zsűri díja is tükrözi. Ez cégünk működését és korábban meghatározott fejlődési terveinket illetően mindenképpen jó visszajelzés számunkra”
– mondta Barta Attila, a Florin Zrt. ügyvezető igazgatója.
A társaság termelési dinamikája igencsak beszédes. Hetente mintegy 750 000 terméket gyártanak, több mint száz munkatárs segítségével. A vállalat portfoliója az elmúlt egy évben nyolcvan új termékkel bővült, s kereskedelmi partnerei számát is folyamatosan növelni tudta.
Ebben szerepe volt, az idén márciusban átadott szegedi gyárépületnek, ahol nem csak a fertőtlenítőszerek előállítását, hanem azok tárolására alkalmas flakonok gyártását is végzik. A fejlődésnek köszönhetően merőben új fertőtlenítő termékek gyártásba kezdtek. Így nem csak fenntartják, de napról-napra építik is üzletüket a vásárlók igényeinek eleget téve.
…
Kapcsolódó cikkeink
Köszönettel az elismerésért!
Lassan, de biztosan közeledünk egy jubileumi számhoz… Múlt héten már 8. alkalommal…
Tovább olvasom >A higiéniában is fő szemponttá vált a fenntarthatóság
Az Essity a világ egyik vezető, higiéniai és egészségügyi termékeket…
Tovább olvasom >Személyes
Na, nem a bejglisütési élményeimet szeretném megosztani, de mégis muszáj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >Irány a természet: túrázni hív Valkusz Milán és Marics Peti, közösen a PICK-kel
Három új, PICK Bordó körtúra névre keresztelt túraútvonal várja a…
Tovább olvasom >