Business Superbrands-díj a METRO Gasztroakadémiának
2024-ben a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte a megtisztelő Business Superbrands címet!
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A nagykereskedelem budaörsi székhelyén működő METRO Gasztroakadémia 2010-ben indult Vevőakadémia néven, s az évek alatt hiteles gasztronómiai tudásbázissá nőtte ki magát. A bemutató- és oktatókonyhával, konferenciateremmel, kávézó- és étteremrésszel rendelkező METRO Gasztroakadémia egyre nagyobb szerepet vállal a vendéglátóiparban dolgozók továbbképzésében és kompetenciafejlesztésében, s számos szakmai fórumnak, rangos konferenciának ad otthont. A jövőépítés szándékával a METRO Nagykereskedelem fenntartható gasztronómiai törekvéseinek szakmai-módszertani koordinálása is a Gasztroakadémiához kötődik.
– Arra törekszünk, hogy üzleti döntéseinkkel ne egyszerűen win-win helyzetet teremtsünk partnerünk számára, hanem hozzáadott értékként szakmai fejlődésében, a vállalkozás sikeressé tételében is támogatást nyújthassunk. Ez a szándék mutatkozik meg a METRO Nagykereskedelem és a METRO Gasztroakadémia szinergikus, a vendéglátóipar és a független vállalkozások igényeire érzékenyen reagáló együttműködésében – összegezte Taferner Ákos marketing-osztályvezető. //
Kapcsolódó cikkeink
Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >A séf legyen egyéniség!
A 2024. év egyik Gundel-díjazottja a csendes, szerény, ám annál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 1 millió vendég érkezett a magyarországi szállashelyekre
2025 februárjában tovább erősödött a magyar turizmus: több mint 1…
Tovább olvasom >Egy kutatás szerint érdemes Budapestre többször visszatérni
Kutatást készített a Danubius Hotels a budapesti szállodáikba látogató külföldi…
Tovább olvasom >Történelmi rekordot döntött tavaly a globális hotelipar
A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt…
Tovább olvasom >