Business Superbrands-díj a METRO Gasztroakadémiának
2024-ben a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte a megtisztelő Business Superbrands címet!
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A nagykereskedelem budaörsi székhelyén működő METRO Gasztroakadémia 2010-ben indult Vevőakadémia néven, s az évek alatt hiteles gasztronómiai tudásbázissá nőtte ki magát. A bemutató- és oktatókonyhával, konferenciateremmel, kávézó- és étteremrésszel rendelkező METRO Gasztroakadémia egyre nagyobb szerepet vállal a vendéglátóiparban dolgozók továbbképzésében és kompetenciafejlesztésében, s számos szakmai fórumnak, rangos konferenciának ad otthont. A jövőépítés szándékával a METRO Nagykereskedelem fenntartható gasztronómiai törekvéseinek szakmai-módszertani koordinálása is a Gasztroakadémiához kötődik.
– Arra törekszünk, hogy üzleti döntéseinkkel ne egyszerűen win-win helyzetet teremtsünk partnerünk számára, hanem hozzáadott értékként szakmai fejlődésében, a vállalkozás sikeressé tételében is támogatást nyújthassunk. Ez a szándék mutatkozik meg a METRO Nagykereskedelem és a METRO Gasztroakadémia szinergikus, a vendéglátóipar és a független vállalkozások igényeire érzékenyen reagáló együttműködésében – összegezte Taferner Ákos marketing-osztályvezető. //
Kapcsolódó cikkeink
Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >Megvalósuló tervek
Közel egy éve tölti be a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih)…
Tovább olvasom >Tovább drágítja a narancslevet a gyenge brazil termés
A világ legnagyobb narancslétermelőjének számító Brazília friss előrejelzése szerint mintegy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >A termék, amelynek saját vendingautomatája van – A nap képe
Persze sokan – minimum rovatunk kedvelői – tudják, nem ez…
Tovább olvasom >