Business Superbrands-díj a METRO Gasztroakadémiának
2024-ben a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte a megtisztelő Business Superbrands címet!
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A nagykereskedelem budaörsi székhelyén működő METRO Gasztroakadémia 2010-ben indult Vevőakadémia néven, s az évek alatt hiteles gasztronómiai tudásbázissá nőtte ki magát. A bemutató- és oktatókonyhával, konferenciateremmel, kávézó- és étteremrésszel rendelkező METRO Gasztroakadémia egyre nagyobb szerepet vállal a vendéglátóiparban dolgozók továbbképzésében és kompetenciafejlesztésében, s számos szakmai fórumnak, rangos konferenciának ad otthont. A jövőépítés szándékával a METRO Nagykereskedelem fenntartható gasztronómiai törekvéseinek szakmai-módszertani koordinálása is a Gasztroakadémiához kötődik.
– Arra törekszünk, hogy üzleti döntéseinkkel ne egyszerűen win-win helyzetet teremtsünk partnerünk számára, hanem hozzáadott értékként szakmai fejlődésében, a vállalkozás sikeressé tételében is támogatást nyújthassunk. Ez a szándék mutatkozik meg a METRO Nagykereskedelem és a METRO Gasztroakadémia szinergikus, a vendéglátóipar és a független vállalkozások igényeire érzékenyen reagáló együttműködésében – összegezte Taferner Ákos marketing-osztályvezető. //
Kapcsolódó cikkeink
Menteshelyek ez év kedvenc helyei
Idén harmadik alkalommal került meghirdetésre a Menteshelyek kedvenc helyei verseny. Egyre…
Tovább olvasom >Történelmi győzelem az ifjúsági szakács VB-n
A Bocuse d’Or előszobájaként is emlegetett Chaine Ifjúsági Szakács Világbajnokság…
Tovább olvasom >Bocuse-bajnokok, ha találkoznak
A skandináv gasztronómia csillaga, a norvég Christian André Pettersen szeptemberben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Uborkabéka – A nap videója
Nem mindenkinek ajánlanánk, de attól még kreatív asztali „dísznek” tartjuk.
Tovább olvasom >Hipermarket-körutazás – A nap videója
A vásárlóbarát gondolkodás epikus példája egy stockholmi szupermarketben. Suzanne a…
Tovább olvasom >