Business Days 2018. szeptember 25-28. – MÉG 3 NAPIG JELENTKEZHET
A Trade magazin, mint az FMCG piac első számú szaklapja szeptember utolsó hetében rendezi a szakma döntéshozóinak legnagyobb találkozóját.
Idén szeptember 25-28. között, hagyományosan Tapolcán, a Hotel Pelionban, várjuk vendégeinket.
Az esemény 4 napján közel 750 vendég fordul meg, több, mint 100 előadóval készül a program. Kis- és nagykereskedők, gyártók, szolgáltatói beszállítók vesznek részt, vezetői szinten.
Az eseményen az elmúlt egy év legfontosabb történéseiről és a közeljövő kilátásairól beszélünk és hallgatunk előadásokat. Elemezzük a piacot, beszélünk stratégiáról, márkákról, innovációkról, szabályozásról, a piaci környezet változásairól, az előttünk álló lehetséges kihívásokról gyártói és kereskedői oldalról egyaránt. A meghívott előadók és kerekasztal-résztvevők független gazdasági szakemberek, piackutatók, mindennap FMCG gyártói vagy kereskedelmi céget vezető ikonikus személyek, szövetséget és érdekképviseletet képviselők, a szolgáltatói kör elismert kollégái, illetve a minisztériumok képviselői.
Idén már 12. alkalommal szervezzük az eseményt, és minden évben más, aktuálisan jellemző motívumra építjük.
Idén a mese a központi téma majd. Ez, az elmúlt pár év pozitív piaci eredményeinek, de az ezzel párhuzamosan megjelenő nehézségeknek köszönhetően azt a címet eredményezte, hogy:
Egyszer volt, hol nem volt… – Vitézek, próbatételek és a fele királyság
Mesés eredmények, valós aggodalmak
Így hát kedd reggel a mesét mi is úgy kezdjük majd, hogy Egyszer volt, hol nem volt…, és pénteken azzal zárunk, hogy Itt a vége, fuss el véle! – de közben nagyon fontos szakmai kérdéseket beszélünk át. Idén a beszélgetéseken van a hangsúly, ezért kevesebb prezentáció, annál több kerekasztal-beszélgetés várja vendégeinket.
Konferencia programjának megtekintéséhez és a jelentkezéshez kattintson ide!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >