A Burn Shot az energiaital-kategória egy új, innovatív szegmensét (Energy Shot) hozza létre Magyarországon. A termék előnye, hogy ugyanannyira serkent, mint 250 ml-es társai egyetlen kortyban, buborékok nélkül. Kényelmi szempontokból is tökéletes megoldás, mert nem nagyobb, mint egy kulcstartó és hűtést sem igényel. Ügynökség: Starcom / McCann
Megrendelő: Coca-Cola Magyarország Kft.
Termék: Burn Shot
Megjelenések: RTL Klub – Forma 1-es közvetítések környezetében, RTL Klub, Viasat3, Cool, Discovery, Sport Klub, Comedy Central, VIVA, Music TV
Időszak: márc 14.-nov. 14.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >