Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a többi földi faj közül. Már az ősidők óta a tűz körül születtek a legnagyobb ötletek, így jött létre a BURN Energy is. A tűzből inspirálódva létrehoztunk egy különleges italt, melynek lágy, frissítő ízvilága igazán táplálni fogja a benned égő tüzet. Művészek, zenészek, divatguruk és hozzáértők már megtapasztalták ezt az érzést…
Nyiss fel egy dobozt, és éld át te is a BURN élményt!
Kiszerelés: 250 ml-es, dobozos, javasolt polckihelyezés: a többi Burn ízvariáns mellett.
Bevezetés hónapja: 2025. április
Bevezetési kedvezmények és támogatások: in-store, POP, hűtött elérhetőség
Kapcsolatfelvétel:
Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
Kapcsolattartó: Bartus Evelin
portfolio development lead;
T.: 06-24-500-500
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >