Bükön nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY
Bükön nyitotta meg hetedik, egyben legújabb Vas vármegyei üzletét a PENNY. A városhoz tartozik Bükfürdő is, ami ezzel az ország negyedik legnépszerűbb településévé teszi azt. A szállodákkal és apartmankomplexumokkal teli fürdővárosban a PENNY így nem csak a helyi lakosoknak, de a turistáknak és látogatóknak is kényelmes megoldást kínál kiváló minőségű, pénztárcabarát termékeivel.
A Bük központjában, a Kossuth Lajos utcában található diszkontot korszerű gépészeti eszközökkel, köztük napelemekkel és hővisszanyerő DAIKIN rendszerrel szerelték fel. Ezen felül a vásárlók kényelmét és igényeit is szem előtt tartva, az üzletet a már megújult arculatnak megfelelően alakították ki. A teljes LED világítás, a fotocellás ajtók beüzemelése, valamint a korszerű hűtési és légkondicionáló berendezés pedig hozzájárulnak az épület energiahatékony és fenntartható működéséhez is.
„Fontos számunkra, hogy az ország minél több területén elérhetővé tegyük a megfizethető árú, és kiváló minőségű termékeinket. Éppen ezért nagy örömünkre szolgál, hogy éppen Bükön nyithatjuk meg legújabb üzletünket, hiszen a fürdőváros turisztikai látogatottsága miatt még nagyobb közönséghez leszünk képesek eljuttatni ezeket. Arra pedig különösen büszkék vagyunk, hogy a korszerű rendszereknek köszönhetően ezzel az üzlettel is egy lépéssel közelebb kerülhettünk fenntarthatósági céljainkhoz.”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Többmilliós adománnyal segítette a rászoruló gyermekeket a PENNY
Ismét több millió forint értékű pénz- és termékadománnyal segítette a…
Tovább olvasom >Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >Így alakul a PENNY nyitvatartása május elsején
Május elsején a PENNY üzletei zárva tartanak, a hét többi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >