Bükön nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY
Bükön nyitotta meg hetedik, egyben legújabb Vas vármegyei üzletét a PENNY. A városhoz tartozik Bükfürdő is, ami ezzel az ország negyedik legnépszerűbb településévé teszi azt. A szállodákkal és apartmankomplexumokkal teli fürdővárosban a PENNY így nem csak a helyi lakosoknak, de a turistáknak és látogatóknak is kényelmes megoldást kínál kiváló minőségű, pénztárcabarát termékeivel.
A Bük központjában, a Kossuth Lajos utcában található diszkontot korszerű gépészeti eszközökkel, köztük napelemekkel és hővisszanyerő DAIKIN rendszerrel szerelték fel. Ezen felül a vásárlók kényelmét és igényeit is szem előtt tartva, az üzletet a már megújult arculatnak megfelelően alakították ki. A teljes LED világítás, a fotocellás ajtók beüzemelése, valamint a korszerű hűtési és légkondicionáló berendezés pedig hozzájárulnak az épület energiahatékony és fenntartható működéséhez is.
„Fontos számunkra, hogy az ország minél több területén elérhetővé tegyük a megfizethető árú, és kiváló minőségű termékeinket. Éppen ezért nagy örömünkre szolgál, hogy éppen Bükön nyithatjuk meg legújabb üzletünket, hiszen a fürdőváros turisztikai látogatottsága miatt még nagyobb közönséghez leszünk képesek eljuttatni ezeket. Arra pedig különösen büszkék vagyunk, hogy a korszerű rendszereknek köszönhetően ezzel az üzlettel is egy lépéssel közelebb kerülhettünk fenntarthatósági céljainkhoz.”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Idén is kizárólag magyar görögdinnye a PENNY-ben
Július 7-től ismét kizárólag magyar termelőktől származó, friss szabadföldi görögdinnye…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >