Bújj Dreherbe! Kapszulakollekciót tervezett Budapest ikonikus sörgyárának a BP CLOTHING
Az eddigiektől eltérő módon újított a Dreher, ez alkalommal sör helyett ruhadarabok kerülnek a polcokra. A minőségi streetwear stílusáról ismert BP Clothing egy limitált kiadású kapszulakollekciót tervezett a magyar sörmárkának. A Dreher X BP ONE CITY ONE LOVE darabjai között egyedi pólók, pulóverek és természetesen sörnyitók is találhatóak.
A Dreher Sörgyárakat kezdetek óta a hagyományok tisztelete mellett a folyamatos innováció jellemzi. Ez a különleges kettőség teszi a Dreher Antal által alapított gyárat és termékeit különlegessé. Ezt a szellemiséget viszi tovább az idén már 166 éves sörgyár, divatos és egyedi módon ötvözve a tradíciót és az újítást. A vállalatot 1854-ben alapították a mai Budapest mértani közepén, a X. kerületben, Kőbányán, így az elköteleződés a kerület, a főváros és az ország felé a kezdetek óta jelen van a sörmárka életében. Ennek a kapcsolódásnak az apropóján, a szintén Budapesten alapított BP Clothing egy egyedi kapszulakollekciót tervezett a Drehernek. A Dreher X BP ONE CITY ONE LOVE limitált kollekció darabjai között találhatóak pólók, pulóverek, sörnyitók, valamint sapka, zokni és matricacsomag is.
„Ez alkalommal az volt a célunk, hogy kilépjünk a sörkategóriából és egy más, különleges kollaborációt hívjunk életre. Mindezt egy olyan egyedi, magyar, minőségi márkával szerettük volna megvalósítani, amelynek az értékei megegyeznek az általunk képviselt értékekkel. A sörgyár évszázadokra visszanyúló budapesti kötődése automatikusan hozta, hogy a ruhakollekció kapcsán a BP Clothinggal szeretnénk együttműködni. Ők az a magyar márka, amelynek minőségi ruházatai és kiegészítői is visszatükrözik azt a lendületes, megújuló szellemiséget, amit mi is képviselünk, így a közös koncepció mentén igazán izgalmas kollekciót tudtunk alkotni.” – mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketing igazgatója.
A Dreher X BP ONE CITY ONE LOVE limitált kollekció a BP üzletében (1051 BUDAPEST, Hercegprímás utca 6.) érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >