Bújj Dreherbe! Kapszulakollekciót tervezett Budapest ikonikus sörgyárának a BP CLOTHING
Az eddigiektől eltérő módon újított a Dreher, ez alkalommal sör helyett ruhadarabok kerülnek a polcokra. A minőségi streetwear stílusáról ismert BP Clothing egy limitált kiadású kapszulakollekciót tervezett a magyar sörmárkának. A Dreher X BP ONE CITY ONE LOVE darabjai között egyedi pólók, pulóverek és természetesen sörnyitók is találhatóak.
A Dreher Sörgyárakat kezdetek óta a hagyományok tisztelete mellett a folyamatos innováció jellemzi. Ez a különleges kettőség teszi a Dreher Antal által alapított gyárat és termékeit különlegessé. Ezt a szellemiséget viszi tovább az idén már 166 éves sörgyár, divatos és egyedi módon ötvözve a tradíciót és az újítást. A vállalatot 1854-ben alapították a mai Budapest mértani közepén, a X. kerületben, Kőbányán, így az elköteleződés a kerület, a főváros és az ország felé a kezdetek óta jelen van a sörmárka életében. Ennek a kapcsolódásnak az apropóján, a szintén Budapesten alapított BP Clothing egy egyedi kapszulakollekciót tervezett a Drehernek. A Dreher X BP ONE CITY ONE LOVE limitált kollekció darabjai között találhatóak pólók, pulóverek, sörnyitók, valamint sapka, zokni és matricacsomag is.
„Ez alkalommal az volt a célunk, hogy kilépjünk a sörkategóriából és egy más, különleges kollaborációt hívjunk életre. Mindezt egy olyan egyedi, magyar, minőségi márkával szerettük volna megvalósítani, amelynek az értékei megegyeznek az általunk képviselt értékekkel. A sörgyár évszázadokra visszanyúló budapesti kötődése automatikusan hozta, hogy a ruhakollekció kapcsán a BP Clothinggal szeretnénk együttműködni. Ők az a magyar márka, amelynek minőségi ruházatai és kiegészítői is visszatükrözik azt a lendületes, megújuló szellemiséget, amit mi is képviselünk, így a közös koncepció mentén igazán izgalmas kollekciót tudtunk alkotni.” – mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketing igazgatója.
A Dreher X BP ONE CITY ONE LOVE limitált kollekció a BP üzletében (1051 BUDAPEST, Hercegprímás utca 6.) érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >