Budweiser: ötből egy fogyasztó alkoholmentes sört választ az Egyesült Királyságban
Minden ötödik fogyasztó (21%) alkoholmentes sört választana italként egy társasági eseményen – derül ki egy új kutatásból.
A világ legnagyobb sörgyártója, a Budweiser Brewing Group UK&I jelentése szerint a 25-44 évesek 19%-a állítja, hogy januárban csökkenteni fogja alkoholfogyasztását.
A már javában tartó „száraz január” idején az alkoholmentes sör a társasági összejöveteleken az alkoholos italok alternatívájaként a második helyre került a mocktailok (34%) mögött.
A Budweiser kutatásából az is kiderült, hogy több mint minden negyedik brit felnőttnek (27%) okoz „nehézséget” úgy betérni egy kocsmába, klubba vagy bárba, hogy alkoholt nem fogyaszt, és az idén januárban kevesebbet inni tervezők 49%-a legalább a hónap egy részében kerüli az alkoholt.
Emellett a brit felnőttek 13%-a azt állítja, hogy nagyobb valószínűséggel megy el olyan társasági eseményre, ahol nincs alkohol, ha ott az üdítőkön kívül alkoholmentes alternatívák is elérhetők.
A statisztikák újabb csapást jeleznek a vendéglátóiparra, amely továbbra is küzd az eladások „száraz január” miatti csökkenésével.
A Budweiser azonban nem tétlenkedett és komoly előrelépést téve alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú söröket – így az alkoholmentes Stella Artois, a Budweiser Zero, a Beck’s Blue, a Leffe 0.0 és a Corona Cero – felvonultató portfóliójával vezető szerephez jutott a kategóriában.
Az alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italok piaca az elmúlt negyedévben tovább növekedett, a Corona Cero pedig az 5. legnagyobb alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sör lett ebben az időszakban.
A sörgyár a hírek szerint a kategória azon dolgozik, hogy a kategória „átfogó legyen az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú opciók széles skálájával”. Ez kulcsfontosságú a fogyasztók számára az alkoholos és alkoholmentes italok közötti egyensúly megteremtésében.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >