Budweiser: ötből egy fogyasztó alkoholmentes sört választ az Egyesült Királyságban
Minden ötödik fogyasztó (21%) alkoholmentes sört választana italként egy társasági eseményen – derül ki egy új kutatásból.
A világ legnagyobb sörgyártója, a Budweiser Brewing Group UK&I jelentése szerint a 25-44 évesek 19%-a állítja, hogy januárban csökkenteni fogja alkoholfogyasztását.
A már javában tartó „száraz január” idején az alkoholmentes sör a társasági összejöveteleken az alkoholos italok alternatívájaként a második helyre került a mocktailok (34%) mögött.
A Budweiser kutatásából az is kiderült, hogy több mint minden negyedik brit felnőttnek (27%) okoz „nehézséget” úgy betérni egy kocsmába, klubba vagy bárba, hogy alkoholt nem fogyaszt, és az idén januárban kevesebbet inni tervezők 49%-a legalább a hónap egy részében kerüli az alkoholt.
Emellett a brit felnőttek 13%-a azt állítja, hogy nagyobb valószínűséggel megy el olyan társasági eseményre, ahol nincs alkohol, ha ott az üdítőkön kívül alkoholmentes alternatívák is elérhetők.
A statisztikák újabb csapást jeleznek a vendéglátóiparra, amely továbbra is küzd az eladások „száraz január” miatti csökkenésével.
A Budweiser azonban nem tétlenkedett és komoly előrelépést téve alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú söröket – így az alkoholmentes Stella Artois, a Budweiser Zero, a Beck’s Blue, a Leffe 0.0 és a Corona Cero – felvonultató portfóliójával vezető szerephez jutott a kategóriában.
Az alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italok piaca az elmúlt negyedévben tovább növekedett, a Corona Cero pedig az 5. legnagyobb alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sör lett ebben az időszakban.
A sörgyár a hírek szerint a kategória azon dolgozik, hogy a kategória „átfogó legyen az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú opciók széles skálájával”. Ez kulcsfontosságú a fogyasztók számára az alkoholos és alkoholmentes italok közötti egyensúly megteremtésében.
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >