Budweiser: ötből egy fogyasztó alkoholmentes sört választ az Egyesült Királyságban
Minden ötödik fogyasztó (21%) alkoholmentes sört választana italként egy társasági eseményen – derül ki egy új kutatásból.
A világ legnagyobb sörgyártója, a Budweiser Brewing Group UK&I jelentése szerint a 25-44 évesek 19%-a állítja, hogy januárban csökkenteni fogja alkoholfogyasztását.
A már javában tartó „száraz január” idején az alkoholmentes sör a társasági összejöveteleken az alkoholos italok alternatívájaként a második helyre került a mocktailok (34%) mögött.
A Budweiser kutatásából az is kiderült, hogy több mint minden negyedik brit felnőttnek (27%) okoz „nehézséget” úgy betérni egy kocsmába, klubba vagy bárba, hogy alkoholt nem fogyaszt, és az idén januárban kevesebbet inni tervezők 49%-a legalább a hónap egy részében kerüli az alkoholt.
Emellett a brit felnőttek 13%-a azt állítja, hogy nagyobb valószínűséggel megy el olyan társasági eseményre, ahol nincs alkohol, ha ott az üdítőkön kívül alkoholmentes alternatívák is elérhetők.
A statisztikák újabb csapást jeleznek a vendéglátóiparra, amely továbbra is küzd az eladások „száraz január” miatti csökkenésével.
A Budweiser azonban nem tétlenkedett és komoly előrelépést téve alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú söröket – így az alkoholmentes Stella Artois, a Budweiser Zero, a Beck’s Blue, a Leffe 0.0 és a Corona Cero – felvonultató portfóliójával vezető szerephez jutott a kategóriában.
Az alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italok piaca az elmúlt negyedévben tovább növekedett, a Corona Cero pedig az 5. legnagyobb alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú sör lett ebben az időszakban.
A sörgyár a hírek szerint a kategória azon dolgozik, hogy a kategória „átfogó legyen az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú opciók széles skálájával”. Ez kulcsfontosságú a fogyasztók számára az alkoholos és alkoholmentes italok közötti egyensúly megteremtésében.
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >