Budapesti sajtóesemény az európai zöldségek és datolyaszilva fogyasztásának népszerűsítésére
A „MEDITERRÁN COMBO” kampány tovább bővíti magyarországi jelenlétét a fogyasztói tudatosság növelése és az európai gyümölcsök és zöldségek népszerűsítése céljából. A MEDITERRÁN COMBO programnak szentelt sikeres sajtóeseményre immár harmadik éve került sor Budapesten. 2024. március 7-én, csütörtökön, a HOTEL ENSANA Jázmin konferenciatermében gyűltek össze az agrárszektor meghatározó véleményformálói, vásárlói és forgalmazói, hogy megismerjék a MEDITERRANEAN COMBO európai kampány keretében támogatott termékeket.
A rendezvény során Emmanouil Berkakis úr, a Tympakiou Mezőgazdasági Szövetkezet vezérigazgatója és Lluis Perez úr, a spanyol Datolyaszilva Szövetség marketingvezetője betekintést nyújtott a termékekbe, a termelési egységekbe és az exportstratégiákba. A rendezvényen különleges vendégelőadó volt Igar Orsolya táplálkozási szakértő, aki értékes információkat osztott meg a gyümölcs- és zöldségfogyasztás táplálkozási előnyeiről és pozitív hatásairól. Kiemelte, hogy az Egészségügyi Világszervezet ajánlása szerint a felnőtteknek naponta legalább öt adag gyümölcsöt és zöldséget kellene fogyasztaniuk. Emellett Doukas Marinopoulos úr, a magyarországi görög nagykövetség gazdasági és kereskedelmi ügyekért felelős első tanácsosa is megtisztelte az eseményt rövid beszédével.
Az előadásokat követően a vendégek európai gyümölcsökből és zöldségekből készült finom ételeket tartalmazó ebédet fogyasztottak.
A „Mediterranean Combo – kiváló minőségű gyümölcsök és zöldségek Európából” című program – amelynek bővebb témája a „gyümölcsökre és zöldségekre vonatkozó tájékoztatás és promóciós intézkedések az EU belső piacán” – célja zöldségek (paradicsom, uborka, paprika és padlizsán) valamint gyümölcsök (datolyaszilva) értékesítésének elősegítése Görögországban, Spanyolországban és Magyarországon. A cél az európai gyümölcsök és zöldségek minőségével és biztonságosságával kapcsolatos fogyasztói ismeretterjesztés, valamint a termékek értékesítésének és exportjának ösztönzése.
Kapcsolódó cikkeink
Európai zöldség- és gyümölcstermesztők fogtak össze az európai termékekért
Az európai zöldség- és gyümölcstermesztők összefogtak és kampányt indítottak az…
Tovább olvasom >Bonduelle-újdonságok
A növekvő hüvelyes kategóriában a Bonduelle új szószos termékeket vezet…
Tovább olvasom >Budapesti sajtóesemény az európai zöldségek és datolyaszilva fogyasztásának népszerűsítésére
Az európai gyümölcsök és zöldségek fogyasztásának népszerűsítését célzó „MEDITERRANEAN COMBO”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >