Budapesti sajtóesemény az európai zöldségek és datolyaszilva fogyasztásának népszerűsítésére
A „MEDITERRÁN COMBO” kampány tovább bővíti magyarországi jelenlétét a fogyasztói tudatosság növelése és az európai gyümölcsök és zöldségek népszerűsítése céljából. A MEDITERRÁN COMBO programnak szentelt sikeres sajtóeseményre immár harmadik éve került sor Budapesten. 2024. március 7-én, csütörtökön, a HOTEL ENSANA Jázmin konferenciatermében gyűltek össze az agrárszektor meghatározó véleményformálói, vásárlói és forgalmazói, hogy megismerjék a MEDITERRANEAN COMBO európai kampány keretében támogatott termékeket.
A rendezvény során Emmanouil Berkakis úr, a Tympakiou Mezőgazdasági Szövetkezet vezérigazgatója és Lluis Perez úr, a spanyol Datolyaszilva Szövetség marketingvezetője betekintést nyújtott a termékekbe, a termelési egységekbe és az exportstratégiákba. A rendezvényen különleges vendégelőadó volt Igar Orsolya táplálkozási szakértő, aki értékes információkat osztott meg a gyümölcs- és zöldségfogyasztás táplálkozási előnyeiről és pozitív hatásairól. Kiemelte, hogy az Egészségügyi Világszervezet ajánlása szerint a felnőtteknek naponta legalább öt adag gyümölcsöt és zöldséget kellene fogyasztaniuk. Emellett Doukas Marinopoulos úr, a magyarországi görög nagykövetség gazdasági és kereskedelmi ügyekért felelős első tanácsosa is megtisztelte az eseményt rövid beszédével.
Az előadásokat követően a vendégek európai gyümölcsökből és zöldségekből készült finom ételeket tartalmazó ebédet fogyasztottak.
A „Mediterranean Combo – kiváló minőségű gyümölcsök és zöldségek Európából” című program – amelynek bővebb témája a „gyümölcsökre és zöldségekre vonatkozó tájékoztatás és promóciós intézkedések az EU belső piacán” – célja zöldségek (paradicsom, uborka, paprika és padlizsán) valamint gyümölcsök (datolyaszilva) értékesítésének elősegítése Görögországban, Spanyolországban és Magyarországon. A cél az európai gyümölcsök és zöldségek minőségével és biztonságosságával kapcsolatos fogyasztói ismeretterjesztés, valamint a termékek értékesítésének és exportjának ösztönzése.
Kapcsolódó cikkeink
Fertőzésveszély a friss zöldségek miatt: az E. coli járvány és a gyorséttermek kihívásai
Az amerikai gyorsétteremláncok csütörtökön drasztikus lépésre kényszerültek: a McDonald’s éttermeinek…
Tovább olvasom >Európai zöldség- és gyümölcstermesztők fogtak össze az európai termékekért
Az európai zöldség- és gyümölcstermesztők összefogtak és kampányt indítottak az…
Tovább olvasom >Bonduelle-újdonságok
A növekvő hüvelyes kategóriában a Bonduelle új szószos termékeket vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >