Budapesten is kiköt az úszó pláza
Az Úszó Kacsapláza (Swimming Duck Plaza) a világ egyik legnagyobb folyami hajója, amely egyben luxus bevásárlóközpont is. A gigantikus kacsához hasonlító hajó Németországból indul júniusban végcélja, a Fekete tenger felé. Útja során hosszabb időt tölt az olyan Dunamenti nagyvárosokban, mint Bécs, Pozsony, Budapest, Belgrád. A hajó idén nyáron indul és várhatóan 2011 nyarán éri el a Fekete-tengert.
A május közepére elkészült és tesztelt, teljesen automatizált, számítógépek által irányított szerkezet egyben bevásárlóközpont is, amelyben nemzetközi luxusmárkák képviseltetik magukat. Az Úszó Kacsapláza tulajdonosa a Crediton Investments. A projekttel Európa összetartozását demonstrálják de a környezetvédelemre is szeretnék felhívni a figyelmet.
A vállalat közleménye megjegyzi, hogy a Crediton Investments, illetve a luxuscikkeket gyártó és forgalmazó cégek között zajló tárgyalások már a végső fázisba értek. A hajón működő üzletek bérlői városról városra változnak, így garantálva, hogy minden vásárló olyan márkákkal találkozzon, amivel hazája üzleteiben korábban még soha.
A hajó útja során Budapesten köt majd ki a leghosszabb időre az Úszó Kacsapláza. Magyarországon ugyanis – kiszolgálva a bérlők növekvő igényeit – egy további szinttel bővül a hajó, amelyen így újabb üzletek kapnak helyet. Az üzletek összetétele egyébként városról-városra változik.
“Az előkészületek jelenlegi fázisában ugyan nem zárható ki teljes bizonyossággal, hogy az átépítés utáni állapot esetleg érintheti az egyik budapesti hidat, de le kell szögeznem: mindent megteszünk, hogy megtaláljuk a minden fél számára kielégítő megoldást, illetve magától értetődően alávetjük magunkat a magyarországi, illetve nemzetközi szabálynak” – közölte Kevin Barnett, Swimming Duck Plaza projekt vezetője.
A hajónak nincsen kapitánya, minden számítógép vezérléssel működik. A legénység is pusztán 20 fő, akik biztosítják a gördülékeny működést – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >