Budapest kulturális eseményeire koncentrál a 2008-as Téli invázió
Idén az akcióban résztvevő 70 hotel számára 25 500-al több vendégéjszakát jelentett a Téli invázió.
Az első tapasztalatokon felbuzdulva jövőre ismét folytatódik
a Magyar Turizmus ZRt., a Szálloda
Szövetséggel és a Budapest Touristtal
valamint a Budapest Airporttal közösen szervezett Téli invázió című akciója.
December elseje és március 31-e között a programban résztvevő budapesti
szállodákban három éjszaka áráért négy éjszakát lehet eltölteni. A szervezők
leginkább az angol, német, francia és olasz turistákra számítanak, és úgy vélik
az akcióval a budapesti kulturális eseményeket is népszerűsítik majd. A
résztvevők megállapodtak abban is, hogy az eseményt kiterjesztik a konferencia
turizmus irányába, hogy így próbáljanak meg nagy rendezvényeket Budapestre
vonzani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >