Budapest kulturális eseményeire koncentrál a 2008-as Téli invázió
Idén az akcióban résztvevő 70 hotel számára 25 500-al több vendégéjszakát jelentett a Téli invázió.
Az első tapasztalatokon felbuzdulva jövőre ismét folytatódik
a Magyar Turizmus ZRt., a Szálloda
Szövetséggel és a Budapest Touristtal
valamint a Budapest Airporttal közösen szervezett Téli invázió című akciója.
December elseje és március 31-e között a programban résztvevő budapesti
szállodákban három éjszaka áráért négy éjszakát lehet eltölteni. A szervezők
leginkább az angol, német, francia és olasz turistákra számítanak, és úgy vélik
az akcióval a budapesti kulturális eseményeket is népszerűsítik majd. A
résztvevők megállapodtak abban is, hogy az eseményt kiterjesztik a konferencia
turizmus irányába, hogy így próbáljanak meg nagy rendezvényeket Budapestre
vonzani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >