Budapest kulturális eseményeire koncentrál a 2008-as Téli invázió
Idén az akcióban résztvevő 70 hotel számára 25 500-al több vendégéjszakát jelentett a Téli invázió.
Az első tapasztalatokon felbuzdulva jövőre ismét folytatódik
a Magyar Turizmus ZRt., a Szálloda
Szövetséggel és a Budapest Touristtal
valamint a Budapest Airporttal közösen szervezett Téli invázió című akciója.
December elseje és március 31-e között a programban résztvevő budapesti
szállodákban három éjszaka áráért négy éjszakát lehet eltölteni. A szervezők
leginkább az angol, német, francia és olasz turistákra számítanak, és úgy vélik
az akcióval a budapesti kulturális eseményeket is népszerűsítik majd. A
résztvevők megállapodtak abban is, hogy az eseményt kiterjesztik a konferencia
turizmus irányába, hogy így próbáljanak meg nagy rendezvényeket Budapestre
vonzani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >