Budapest kulturális eseményeire koncentrál a 2008-as Téli invázió
Idén az akcióban résztvevő 70 hotel számára 25 500-al több vendégéjszakát jelentett a Téli invázió.
Az első tapasztalatokon felbuzdulva jövőre ismét folytatódik
a Magyar Turizmus ZRt., a Szálloda
Szövetséggel és a Budapest Touristtal
valamint a Budapest Airporttal közösen szervezett Téli invázió című akciója.
December elseje és március 31-e között a programban résztvevő budapesti
szállodákban három éjszaka áráért négy éjszakát lehet eltölteni. A szervezők
leginkább az angol, német, francia és olasz turistákra számítanak, és úgy vélik
az akcióval a budapesti kulturális eseményeket is népszerűsítik majd. A
résztvevők megállapodtak abban is, hogy az eseményt kiterjesztik a konferencia
turizmus irányába, hogy így próbáljanak meg nagy rendezvényeket Budapestre
vonzani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >