Budapest by night a Heinekentől
Mutasd meg, mit iszol, megmondom, hol mulatsz – ez is lehetne a mottója a Heineken új akciójának. A világ elsőszámú prémium sörmárkája eddig soha nem tapasztalt újdonsággal lepi meg a budapesti éjszaka és a kiváló sör szerelmeseit: őt fiatal magyar designer a város legmenőbb klubjai által inspirálva tervezte meg a Heineken speciális palackjait. A különleges sörélvezethez akció is tartozik, amelynek részeként Instagram-játék is indul számos értékes nyereménnyel és egy VIP-bulival, mint főnyeremény.
Gryllus Ábris, tervező
Budapest by night – ez ma már világszerte fogalomnak számít. A magyar főváros mellett elkötelezett Heineken felkért öt helyi tervezőt, hogy merítsenek ihletet a város éjszakai nyüzsgéséből és készítsenek egyedi palack-designt a legmenőbb klubokba. A Ghyczy Diana, Gryllus Ábris, Kenczler Marci, Kiss Miklós és Polgárdi Ákos által tervezett limitált Heineken City Club Edition palackokkal olyan közkedvelt helyszíneken lehet majd találkozni, mint az Akvárium, a Hello Baby, az Ötkert, a Tesla és a Trafiq.
„A Heineken elkötelezett rajongója Budapestnek és a kreatív iparnak. Folyamatosan keressük a lehetőségeket arra, hogy tehetséges fiatalokkal dolgozhassunk együtt az ő világukra nyitva – mondta Lőrincz Barbara, a Heineken márka menedzsere. „Nagy örömünkre szolgál, hogy globális márkaként ismét lehetőséget adhattunk helyi tervezőknek arra, hogy megmutassák a bennük rejlő kreativitást. Ezekből a fiatalokból, az ő ötleteikből és sokszínű fővárosunkból mi is folyamatosan táplálkozunk, és részben ennek köszönhető a márka fenntartható sikere ” – tette hozzá Barbara.
A palackok bemutatóján Böszörményi Nagy Gergely, a Design Terminál vezetője is méltatta a kezdeményezést: „Nem véletlen, hogy a Heineken volt a Design Terminál első stratégiai partnere a globális márkák közül” – mondta el. „A holland vállalatok híresek arról, hogy élen járnak az alkalmazott kreativitás terén, ezt a szemléletet hozza Magyarországra is mostani akciójával a Heineken márka. Ezek a palackok nemcsak bemutatkozási lehetőséget adnak a fiatal tervezőknek, de közelebb is hozzák a dizájn világát a fiatalokhoz.”
Nyiss Budapestre #openbudapest hashtaggel!
A különlegesen feldíszített üvegekből igazán cool a sör, de ezzel még nem ér véget a Heineken akciója. A limitált palackok piacra dobásával egyidejűleg Instagram-játék is indul, amellyel többek között Iphone 6-ot, GoPro kamerát és egy tizenöt főre szóló Ultimate VIP estét is lehet nyerni. A fogyasztóknak a játékban való részvételhez nincs más dolguk, mint egy olyan #openbudapest hashtaggel ellátott bulifotó feltöltése az Instagramra, amelyen valamelyik Heineken City Club Edition palack is szerepel.
A kampány kreatív részét képzi a Heineken Partyradar is, amely az Akvárium, a Hello Baby, az Ötkert, a Tesla és a Trafiq telitettségét mutatja majd meg. A Bajcsy-Zsilinszky úton kihelyezett épületháló segítségével mindenki megtudhatja, hogy az este hol van a Budapest legjobb bulija.
A játék időtartama: 2015. október 5 – november 13.
A játékról bővebb információt: openbudapest.heineken.com
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >