Budapest by night a Heinekentől
Mutasd meg, mit iszol, megmondom, hol mulatsz – ez is lehetne a mottója a Heineken új akciójának. A világ elsőszámú prémium sörmárkája eddig soha nem tapasztalt újdonsággal lepi meg a budapesti éjszaka és a kiváló sör szerelmeseit: őt fiatal magyar designer a város legmenőbb klubjai által inspirálva tervezte meg a Heineken speciális palackjait. A különleges sörélvezethez akció is tartozik, amelynek részeként Instagram-játék is indul számos értékes nyereménnyel és egy VIP-bulival, mint főnyeremény.
Gryllus Ábris, tervező
Budapest by night – ez ma már világszerte fogalomnak számít. A magyar főváros mellett elkötelezett Heineken felkért öt helyi tervezőt, hogy merítsenek ihletet a város éjszakai nyüzsgéséből és készítsenek egyedi palack-designt a legmenőbb klubokba. A Ghyczy Diana, Gryllus Ábris, Kenczler Marci, Kiss Miklós és Polgárdi Ákos által tervezett limitált Heineken City Club Edition palackokkal olyan közkedvelt helyszíneken lehet majd találkozni, mint az Akvárium, a Hello Baby, az Ötkert, a Tesla és a Trafiq.
„A Heineken elkötelezett rajongója Budapestnek és a kreatív iparnak. Folyamatosan keressük a lehetőségeket arra, hogy tehetséges fiatalokkal dolgozhassunk együtt az ő világukra nyitva – mondta Lőrincz Barbara, a Heineken márka menedzsere. „Nagy örömünkre szolgál, hogy globális márkaként ismét lehetőséget adhattunk helyi tervezőknek arra, hogy megmutassák a bennük rejlő kreativitást. Ezekből a fiatalokból, az ő ötleteikből és sokszínű fővárosunkból mi is folyamatosan táplálkozunk, és részben ennek köszönhető a márka fenntartható sikere ” – tette hozzá Barbara.
A palackok bemutatóján Böszörményi Nagy Gergely, a Design Terminál vezetője is méltatta a kezdeményezést: „Nem véletlen, hogy a Heineken volt a Design Terminál első stratégiai partnere a globális márkák közül” – mondta el. „A holland vállalatok híresek arról, hogy élen járnak az alkalmazott kreativitás terén, ezt a szemléletet hozza Magyarországra is mostani akciójával a Heineken márka. Ezek a palackok nemcsak bemutatkozási lehetőséget adnak a fiatal tervezőknek, de közelebb is hozzák a dizájn világát a fiatalokhoz.”
Nyiss Budapestre #openbudapest hashtaggel!
A különlegesen feldíszített üvegekből igazán cool a sör, de ezzel még nem ér véget a Heineken akciója. A limitált palackok piacra dobásával egyidejűleg Instagram-játék is indul, amellyel többek között Iphone 6-ot, GoPro kamerát és egy tizenöt főre szóló Ultimate VIP estét is lehet nyerni. A fogyasztóknak a játékban való részvételhez nincs más dolguk, mint egy olyan #openbudapest hashtaggel ellátott bulifotó feltöltése az Instagramra, amelyen valamelyik Heineken City Club Edition palack is szerepel.
A kampány kreatív részét képzi a Heineken Partyradar is, amely az Akvárium, a Hello Baby, az Ötkert, a Tesla és a Trafiq telitettségét mutatja majd meg. A Bajcsy-Zsilinszky úton kihelyezett épületháló segítségével mindenki megtudhatja, hogy az este hol van a Budapest legjobb bulija.
A játék időtartama: 2015. október 5 – november 13.
A játékról bővebb információt: openbudapest.heineken.com
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A világ legjobb FMCG-reklámjai
A nézők elfogadják, hogy reklámot kapnak, cserébe elvárják, hogy az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >