Budapest belvárosában nyitotta meg legújabb üzletét a Starbucks
Megnyitotta legújabb hazai üzletét a Starbucks Budapest belvárosában. Az új kávézóval együtt már 38 magyarországi taggal rendelkezik a világhírű kávézólánc. A Szervita téren található egység kialakításánál főként föld színeket használtak és több helyen is feltűnik a vállalat ikonikus szimbóluma, a Szirén.
A kétszintes új kávézó tágas, több mint 200 négyzetméteren kínál feltöltődést. A márkától már megszokott Starbucks hangulat ismét középpontba került az üzlet kialakításánál, amelyben a megnyugtató narancssárga, barna, és kék színek dominálnak. A kávézólánc ikonikus szimbóluma, a Szirén, illetve a vízi világ jellegzetességei, mint hullámok, pikkelyek is több helyen megjelennek a kávézó belső dekorációjában. Megnyugtató, barátságos hangulatnak és többfunkciós berendezéseknek köszönhetően tökéletes teret kínál a kávé élvezetének, közös tanulásnak, üzleti és baráti találkozóknak.
Az új kávézóban a személyre szabható kávékülönlegességek és népszerű sütemények, szendvicsek mellett, az idei ősz szezonális italait is élvezhetik a vendégek. A vadonatúj Pumpkin Cream Cold Brew nagyszerű kiegészítője lehet egy csodálatos őszi napnak, amelyhez tökéletes párosítás a Sós karamellás muffin vagy a Créme Brulée Donut.
Az új helyszínen is a környezettudatos megoldások választására ösztönzi vendégeit a Starbucks. Azok a vendégek, akik reusable cup-ba, vagy saját tumblerbe kérik italukat 160 forint kedvezményt kapnak italuk árából.
„Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországon már 38 üzletben köszönthetjük vendégeinket. Mindegyik kávézónak egyedi hangulata van, de összeköti őket az autentikus Starbucks élmény. A legújabb Starbucks Szervita kávézónk olyan kialakítást kapott, ahol mindenki kikapcsolódhat és átadhatja magát a jóízű beszélgetéseknek egy tökéletes csésze kávé mellett.”
–mondta Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere.
z új kávézó az ötödik kerületben, a Petőfi Sándor utca 17. címen található.
Starbucks
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >