Budapest belvárosában nyitotta meg legújabb üzletét a Starbucks
Megnyitotta legújabb hazai üzletét a Starbucks Budapest belvárosában. Az új kávézóval együtt már 38 magyarországi taggal rendelkezik a világhírű kávézólánc. A Szervita téren található egység kialakításánál főként föld színeket használtak és több helyen is feltűnik a vállalat ikonikus szimbóluma, a Szirén.
A kétszintes új kávézó tágas, több mint 200 négyzetméteren kínál feltöltődést. A márkától már megszokott Starbucks hangulat ismét középpontba került az üzlet kialakításánál, amelyben a megnyugtató narancssárga, barna, és kék színek dominálnak. A kávézólánc ikonikus szimbóluma, a Szirén, illetve a vízi világ jellegzetességei, mint hullámok, pikkelyek is több helyen megjelennek a kávézó belső dekorációjában. Megnyugtató, barátságos hangulatnak és többfunkciós berendezéseknek köszönhetően tökéletes teret kínál a kávé élvezetének, közös tanulásnak, üzleti és baráti találkozóknak.
Az új kávézóban a személyre szabható kávékülönlegességek és népszerű sütemények, szendvicsek mellett, az idei ősz szezonális italait is élvezhetik a vendégek. A vadonatúj Pumpkin Cream Cold Brew nagyszerű kiegészítője lehet egy csodálatos őszi napnak, amelyhez tökéletes párosítás a Sós karamellás muffin vagy a Créme Brulée Donut.
Az új helyszínen is a környezettudatos megoldások választására ösztönzi vendégeit a Starbucks. Azok a vendégek, akik reusable cup-ba, vagy saját tumblerbe kérik italukat 160 forint kedvezményt kapnak italuk árából.
„Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországon már 38 üzletben köszönthetjük vendégeinket. Mindegyik kávézónak egyedi hangulata van, de összeköti őket az autentikus Starbucks élmény. A legújabb Starbucks Szervita kávézónk olyan kialakítást kapott, ahol mindenki kikapcsolódhat és átadhatja magát a jóízű beszélgetéseknek egy tökéletes csésze kávé mellett.”
–mondta Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere.
z új kávézó az ötödik kerületben, a Petőfi Sándor utca 17. címen található.
Starbucks
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a kávé ára
2024 decemberének elején a nemzetközi piacon rekordszintre emelkedett a kávé…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >