Budapest belvárosában nyit üzletet a Lindt
A JLL közreműködésével a Közép-Kelet Európai régióban, Magyarországon is terjeszkedik üzlethálózatával a svájci csokoládék gyártója és a prémium szegmens vezető szereplője, a Lindt & Sprüngli – írja az mfor.hu. A tervek szerint Budapest belvárosában várhatóan mintegy 100-150 négyzetméternyi területen nyitnak üzletet.
A csokinagyhatalom országából, Svácból származó, prémium minőségű Lindt csokoládé népszerűsége az 1800-as évek óta töretlenül ível felfelé és hamarosan végre hazánkban is megnyitja első, saját üzemeltetésű üzletét. A Lindt regionális stratégiájának része a márka magyarországi jelenlétének fejlesztése, így következő lépésként a budapesti üzletnyitás mellett döntöttek a regionális döntéshozók.
A világszerte több mint 400 üzlettel rendelkező megbízó a kiskereskedelmi egység elhelyezkedésétől függően három üzletkoncepcióval dolgozik: Outlet, Boutique vagy Café. Budapest belvárosi lokációján az utóbbi két üzlettípus közül kerül majd kiválasztásra a megfelelő üzletforma. A koncepciók közül érdemes kiemelni a Boutique üzletformát, amiből ugyan a legkevesebb üzletet nyitották eddig, mégis a legdinamikusabban növekvő bolttípus.
Több okból is indokolt a Lindt magyaroszági terjeszkedése, egyrészt a budapesti prémium csokoládék piacán még mindig kevés a versenytárs, másrészt a fogyasztói bizalom, a folyamatosan növekvő életszínvonal és a turizmusból származó forgalom azt is jelenti, hogy Budapest felnőtt a prémium márkák piacához. A Lindt magyarországi értékesítési igazgatója, Balogh Máté elmondta, hogy „a döntés az expanziós startégia része, és szerencsére a válság óta a prémium szolgáltatások és termékek ismét visszanyerték pozíciójukat a Közép-Kelet Európai régióban. Az időzítés nem is lehetne ennél ideálisabb az üzletnyitásra, és reményeink szerint rövid időn belül sort tudunk keríteni rá a JLL tanácsadóinak segítségével.”
Sréter Éva, a JLL kiskereskedelmi részlegének vezetője hozzátette: „Nagy örömmel vállaltuk el a Lindt képviseletét, hiszen mindig kivételes feladat részt venni egy teljesen újonnan piacra lépő világmárka bevezetésében. Bérlőképviseleti munkánkat segíti, hogy a Lindt köztudottan állandó, magas kategóriát képvisel, ezért egy megbízható berlőjelöltnek számít hosszútávon, pont amilyet az ingatlantulajdonosok keresnek. Bízom benne, hogy piaci ismeretünket és kapcsolatrendszerünket használva már év végére elérhető lesz a Lindt teljes választéka egy, a Lindt által megálmodott, és a JLL által közvetített exkluzív, belvárosi üzletben.” A JLL tanácsadója szerint „a jelenlegi piaci környezetet figyelembe véve pozitív fejlődési lehetőségeket tartogat a hazai kiskereskedelmi piac a megbízónk számára, ezért több bolt nyitása is követheti az első sikeres bevezetését.” (mfor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >A zsugorinfláció egyre több terméket érint
2025 januárjában is folytatódott a zsugorinfláció, több élelmiszer és piperecikk…
Tovább olvasom >A Milka csokoládék kisebbek lesznek a kakaó drágulása miatt
A csokoládék gyártásában világszerte érezhető változások zajlanak, mivel a kakaó…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >