Budapest belvárosában nyit üzletet a Lindt
A JLL közreműködésével a Közép-Kelet Európai régióban, Magyarországon is terjeszkedik üzlethálózatával a svájci csokoládék gyártója és a prémium szegmens vezető szereplője, a Lindt & Sprüngli – írja az mfor.hu. A tervek szerint Budapest belvárosában várhatóan mintegy 100-150 négyzetméternyi területen nyitnak üzletet.
A csokinagyhatalom országából, Svácból származó, prémium minőségű Lindt csokoládé népszerűsége az 1800-as évek óta töretlenül ível felfelé és hamarosan végre hazánkban is megnyitja első, saját üzemeltetésű üzletét. A Lindt regionális stratégiájának része a márka magyarországi jelenlétének fejlesztése, így következő lépésként a budapesti üzletnyitás mellett döntöttek a regionális döntéshozók.
A világszerte több mint 400 üzlettel rendelkező megbízó a kiskereskedelmi egység elhelyezkedésétől függően három üzletkoncepcióval dolgozik: Outlet, Boutique vagy Café. Budapest belvárosi lokációján az utóbbi két üzlettípus közül kerül majd kiválasztásra a megfelelő üzletforma. A koncepciók közül érdemes kiemelni a Boutique üzletformát, amiből ugyan a legkevesebb üzletet nyitották eddig, mégis a legdinamikusabban növekvő bolttípus.
Több okból is indokolt a Lindt magyaroszági terjeszkedése, egyrészt a budapesti prémium csokoládék piacán még mindig kevés a versenytárs, másrészt a fogyasztói bizalom, a folyamatosan növekvő életszínvonal és a turizmusból származó forgalom azt is jelenti, hogy Budapest felnőtt a prémium márkák piacához. A Lindt magyarországi értékesítési igazgatója, Balogh Máté elmondta, hogy „a döntés az expanziós startégia része, és szerencsére a válság óta a prémium szolgáltatások és termékek ismét visszanyerték pozíciójukat a Közép-Kelet Európai régióban. Az időzítés nem is lehetne ennél ideálisabb az üzletnyitásra, és reményeink szerint rövid időn belül sort tudunk keríteni rá a JLL tanácsadóinak segítségével.”
Sréter Éva, a JLL kiskereskedelmi részlegének vezetője hozzátette: „Nagy örömmel vállaltuk el a Lindt képviseletét, hiszen mindig kivételes feladat részt venni egy teljesen újonnan piacra lépő világmárka bevezetésében. Bérlőképviseleti munkánkat segíti, hogy a Lindt köztudottan állandó, magas kategóriát képvisel, ezért egy megbízható berlőjelöltnek számít hosszútávon, pont amilyet az ingatlantulajdonosok keresnek. Bízom benne, hogy piaci ismeretünket és kapcsolatrendszerünket használva már év végére elérhető lesz a Lindt teljes választéka egy, a Lindt által megálmodott, és a JLL által közvetített exkluzív, belvárosi üzletben.” A JLL tanácsadója szerint „a jelenlegi piaci környezetet figyelembe véve pozitív fejlődési lehetőségeket tartogat a hazai kiskereskedelmi piac a megbízónk számára, ezért több bolt nyitása is követheti az első sikeres bevezetését.” (mfor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Sorban állnak az angyalhaj csokis fagylaltért
Elsőként készített fagylaltot angyalhaj csokoládéból Magyarországon Jakabfi Dávid patissier, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >