Bruttó 400 ezertől indulnak a bérek az Aldinál és Lidlnél
Fény derült végre a két nagy áruházláncnál elérhető bérekre. A belépő fizetések 400 ezer bruttó körül alakulnak, míg egy boltvezető akár bruttó 1 millió forintot is kereshet.
Az Aldinál a kezdő bér bruttó 395-445 ezer forint, három év után ez az összeg 426 és 458 ezer közöttire növekszik. A boltvezetők 716 és 933 ezer forintos bért kapnak, három év után ez egymillió forintra ugorhat.
A Lidl területi vezetői 807 ezer és 1,3 millió forint között keresnek havonta, míg a targoncavezetők legalább 529 ezret kapnak, de három év után a 679 ezres fizetést is – tudjuk meg a Portfolio friss cikkéből.
Az áruházlánc versenytársa, az Aldi is hasonló béreket kínált. Az újonnan belépő áruházi dolgozók kezdőbére 8 órás munkaviszony mellett havi bruttó 391 600 forint, a budapesti üzletekben bruttó 407 300 forint. Az ebben a pozícióban elérhető legmagasabb bér bruttó 542 400 forint – közölte az Aldi a Portfolióval.
A biatorbágyi központi raktár logisztikai dolgozóinak kezdő fizetése havi bruttó 433 700 forint, a 6. évtől bruttó 503 300 forint, míg az itt elérhető legmagasabb fizetés bruttó 522 400 forint. Az üzletvezetők bére jelenleg bruttó 749 500 forinttól indul, míg a tíz éve az Aldinál dolgozó áruházvezetőké a 11. évtől akár bruttó 1 157 000 forint is lehet.
Az Aldi még azt közölte, hogy évente legalább egyszer van béremelés, de idén évközben is volt emelés a magas infláció miatt, és az áruház legtöbb dolgozója átlagosan 16 százalékos emelésben részesült.
A Lidl is reagált az inflációra, a cég augusztustól a munkavállalók Lidl kártyájára utal havi 36 ezer forintot jövő februárig.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >