A briteknek leginkább a csokoládétojás jut eszükbe a Húsvétról
A britek háromnegyedének mindenekelőtt a csokoládétojás jut eszébe a húsvétról.
A legnagyobb brit közvélemény-kutató cég, a YouGov a héten 2670 brit felnőttet kérdezett meg arról, hogy gondolkodásukban mi kapcsolódik a legszorosabban húsvét ünnepéhez. Több lehetőséget is ki lehetett választani, de a legtöbben, 76 százaléknyian a húsvéti csokoládétojást jelölték meg.
A második helyre 67 százalékkal a négynapos húsvéti munkaszüneti hétvége került, 62 százaléknak pedig a Nagy-Britanniában első számú húsvéti édes péksüteménynek számító mazsolás-fahéjas kalács, a hot cross bun is eszébe jutott az ünnepről. (Kertész Róbert, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Szallas.hu: pünkösdkor majdnem annyian utaznak, mint húsvétkor
Pünkösdkor közel annyian utaznak idén, mint húsvétkor a Szallas.hu előfoglalási…
Tovább olvasom >A külföldi turisták Budapesten kívül nem nagyon mennek máshova
A KSH márciusi turisztikai eredményei kiugró növekedést mutatnak, amely elsősorban…
Tovább olvasom >MTÜ: nőtt a húsvéti forgalom a szálláshelyeken
A tavalyi ünnepi hosszú hétvégéhez képest 3 százalékkal magasabb forgalmat…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >