A briteknek leginkább a csokoládétojás jut eszükbe a Húsvétról
A britek háromnegyedének mindenekelőtt a csokoládétojás jut eszébe a húsvétról.
A legnagyobb brit közvélemény-kutató cég, a YouGov a héten 2670 brit felnőttet kérdezett meg arról, hogy gondolkodásukban mi kapcsolódik a legszorosabban húsvét ünnepéhez. Több lehetőséget is ki lehetett választani, de a legtöbben, 76 százaléknyian a húsvéti csokoládétojást jelölték meg.
A második helyre 67 százalékkal a négynapos húsvéti munkaszüneti hétvége került, 62 százaléknak pedig a Nagy-Britanniában első számú húsvéti édes péksüteménynek számító mazsolás-fahéjas kalács, a hot cross bun is eszébe jutott az ünnepről. (Kertész Róbert, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Húsvét után sem enyhült az utazási láz
Húsvét után sem enyhült az utazási láz, április 17-27. között…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >