Brexit: kisebb lehet a Cadbury-csoki
Nagy-Britannia kilépése az Európai Unióból nagy csapás lesz az édességfüggő britekre. A Cadbury bejelentette, hogy az új helyzethez alkalmazkodva kénytelen lesz csökkenteni a termékei méretét. Ha ezt nem teszi, akkor pedig árat kellene emelnie.
A The Guardian beszámolója szerint Glenn Caton, a Cadbury vezetője hitet tett Nagy-Britannia mellett, nem szándékoznak távozni a szigetországból, a gyártást továbbra is ott akarják folytatni, de jelezte, a Brexitnek következményei vannak.
Elmondta, hogy a termelést még növelni is szeretnék, de a fogyasztóknak számolniuk kell azzal, hogy drágulnak a nyalánkságok, vagy csak az eddig megszokotthoz képest kisebb méretben juthatnak azokhoz hozzá. Caton szerint ez az ára annak, hogy továbbra is nagyon jó minőségű és ízű csokoládéval lehessenek jelen a piacon.
A birminghami alapítású Cadbury a Mondelez International tulajdonában áll 2010 óta. Caton a Mindelez észak-európai divíziójának elnöke. (mfor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Boszniai vállalatnak adja el édességüzletágát a Podravka
A horvát Podravka élelmiszeripari vállalat szlovén leányvállalata, a Žito 8,6…
Tovább olvasom >Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >