Brexit: kisebb lehet a Cadbury-csoki
Nagy-Britannia kilépése az Európai Unióból nagy csapás lesz az édességfüggő britekre. A Cadbury bejelentette, hogy az új helyzethez alkalmazkodva kénytelen lesz csökkenteni a termékei méretét. Ha ezt nem teszi, akkor pedig árat kellene emelnie.
A The Guardian beszámolója szerint Glenn Caton, a Cadbury vezetője hitet tett Nagy-Britannia mellett, nem szándékoznak távozni a szigetországból, a gyártást továbbra is ott akarják folytatni, de jelezte, a Brexitnek következményei vannak.
Elmondta, hogy a termelést még növelni is szeretnék, de a fogyasztóknak számolniuk kell azzal, hogy drágulnak a nyalánkságok, vagy csak az eddig megszokotthoz képest kisebb méretben juthatnak azokhoz hozzá. Caton szerint ez az ára annak, hogy továbbra is nagyon jó minőségű és ízű csokoládéval lehessenek jelen a piacon.
A birminghami alapítású Cadbury a Mondelez International tulajdonában áll 2010 óta. Caton a Mindelez észak-európai divíziójának elnöke. (mfor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A pakisztáni gyártásba invesztál a Mondelez
Finanszírozást két beludzsisztáni gyártóüzem kapja. A Mondelez International mintegy 5…
Tovább olvasom >Édességipar: veszített vonzerejéből Németország mint üzleti helyszín
A Német Édességipari Szövetség (BDSI) arra figyelmeztet, hogy a költségterhek…
Tovább olvasom >Két és fél évi mélyponton a brit infláció
Két és fél évi mélypontra lassult az éves brit infláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >