Brexit: kisebb lehet a Cadbury-csoki
Nagy-Britannia kilépése az Európai Unióból nagy csapás lesz az édességfüggő britekre. A Cadbury bejelentette, hogy az új helyzethez alkalmazkodva kénytelen lesz csökkenteni a termékei méretét. Ha ezt nem teszi, akkor pedig árat kellene emelnie.
A The Guardian beszámolója szerint Glenn Caton, a Cadbury vezetője hitet tett Nagy-Britannia mellett, nem szándékoznak távozni a szigetországból, a gyártást továbbra is ott akarják folytatni, de jelezte, a Brexitnek következményei vannak.
Elmondta, hogy a termelést még növelni is szeretnék, de a fogyasztóknak számolniuk kell azzal, hogy drágulnak a nyalánkságok, vagy csak az eddig megszokotthoz képest kisebb méretben juthatnak azokhoz hozzá. Caton szerint ez az ára annak, hogy továbbra is nagyon jó minőségű és ízű csokoládéval lehessenek jelen a piacon.
A birminghami alapítású Cadbury a Mondelez International tulajdonában áll 2010 óta. Caton a Mindelez észak-európai divíziójának elnöke. (mfor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >