Brexit: kisebb lehet a Cadbury-csoki
Nagy-Britannia kilépése az Európai Unióból nagy csapás lesz az édességfüggő britekre. A Cadbury bejelentette, hogy az új helyzethez alkalmazkodva kénytelen lesz csökkenteni a termékei méretét. Ha ezt nem teszi, akkor pedig árat kellene emelnie.
A The Guardian beszámolója szerint Glenn Caton, a Cadbury vezetője hitet tett Nagy-Britannia mellett, nem szándékoznak távozni a szigetországból, a gyártást továbbra is ott akarják folytatni, de jelezte, a Brexitnek következményei vannak.
Elmondta, hogy a termelést még növelni is szeretnék, de a fogyasztóknak számolniuk kell azzal, hogy drágulnak a nyalánkságok, vagy csak az eddig megszokotthoz képest kisebb méretben juthatnak azokhoz hozzá. Caton szerint ez az ára annak, hogy továbbra is nagyon jó minőségű és ízű csokoládéval lehessenek jelen a piacon.
A birminghami alapítású Cadbury a Mondelez International tulajdonában áll 2010 óta. Caton a Mindelez észak-európai divíziójának elnöke. (mfor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >100%-ban a Nestlé tulajdonába került a kínai Hsu Fu Chi édességmárka
Megszerezte a Nestlé a kínai Hsu Fu Chi édességgyártó fennmaradó…
Tovább olvasom >Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >