Brazília és Mexikó kiutat jelenthet a válságból
Egyre vonzóbbak a latin-amerikai országok azon vállalatok számára, amelyek továbbra is növekedési lehetőségeket keresnek, de a gazdasági válság miatt hanyatlanak a hagyományos piacaik – ez derült ki az Atradius legfrissebb felméréséből, amelyet a világ 300 vállalatának megkérdezése alapján állítottak össze.A legtöbb cég Brazíliát és Mexikót jelölte meg fő célpontként. A válaszadók 61 százaléka szerint az éves bevétel a régióval folytatott kereskedelem hatására több mint 6 százalékkal növekedhet az elkövetkező 3 évben, és 59 százalékuk gondolja úgy, hogy ebben a periódusban a régióból származó éves profit eléri a 6 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AM: nagy érdeklődés övezte a mezőgazdasági kisüzemek támogatására kiírt pályázatot
A Vidékfejlesztési Program meghirdetett felhívásai közül az egyik legsikeresebbnek a…
Tovább olvasom >KSH: éves alapon 32,3 százalékkal emelkedtek az ipari termelői árak
Májusban az ipari termelői árak az egy évvel korábbihoz képest…
Tovább olvasom >K&H: a cégeknek fontos a fenntarthatóság, de keveset tesznek érte
Magyarországon a cégvezetők többsége már felismerte, hogy a fenntarthatóság jelentős…
Tovább olvasom >