Brazília és Mexikó kiutat jelenthet a válságból
Egyre vonzóbbak a latin-amerikai országok azon vállalatok számára, amelyek továbbra is növekedési lehetőségeket keresnek, de a gazdasági válság miatt hanyatlanak a hagyományos piacaik – ez derült ki az Atradius legfrissebb felméréséből, amelyet a világ 300 vállalatának megkérdezése alapján állítottak össze.A legtöbb cég Brazíliát és Mexikót jelölte meg fő célpontként. A válaszadók 61 százaléka szerint az éves bevétel a régióval folytatott kereskedelem hatására több mint 6 százalékkal növekedhet az elkövetkező 3 évben, és 59 százalékuk gondolja úgy, hogy ebben a periódusban a régióból származó éves profit eléri a 6 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >