Brazília és Mexikó kiutat jelenthet a válságból
Egyre vonzóbbak a latin-amerikai országok azon vállalatok számára, amelyek továbbra is növekedési lehetőségeket keresnek, de a gazdasági válság miatt hanyatlanak a hagyományos piacaik – ez derült ki az Atradius legfrissebb felméréséből, amelyet a világ 300 vállalatának megkérdezése alapján állítottak össze.A legtöbb cég Brazíliát és Mexikót jelölte meg fő célpontként. A válaszadók 61 százaléka szerint az éves bevétel a régióval folytatott kereskedelem hatására több mint 6 százalékkal növekedhet az elkövetkező 3 évben, és 59 százalékuk gondolja úgy, hogy ebben a periódusban a régióból származó éves profit eléri a 6 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >